دیجی‌تایمز در گزارش جدید خود می گوید اپل برای مک‌بوک پرو ۲۰۱۸ بروزرسانی و تغییر بزرگی را در برنامه خود ندارد و مک‌بوک پرو های سال ۲۰۱۸ نیز مشابه مدل های 2017 خواهند بود .

اپل در سال ۲۰۱۶ تغییرات بنیادی در طراحی مک‌بوک‌ پرو بوجود آورد، و از تاچ بار و تاچ آیدی در مک بوک پرو استفاده کرد همچنین رنگ خاکستری را نیز به رنگ مک بوک پرو در کنار رنگ نقره ای اضافه کرد . طراحی بسیار مدرن و زیبایی که همگان را شگفت زده کرد .

اپل احتمالاً از همان طراحی بدنه گذشته در مک‌بوک پرو ۲۰۱۸ نیز استفاده خواهد کرد ، همچنین استفاده از پردازنده‌های جدید و عرضه مدل یا مدل هایی با رم ۳۲ گیگابایتی را در دستور کار قرار خواهد داد.

البته شایعاتی در رابطه با اینگه اپل قصد دارد از دو نمایشگر در مک بوک پرو جدید استفاده کند نیز به گوش می رسد ، شایعاتی مبنی بر اینکه اینکه اپل می خواهد به جای کیبورد و ترک پد از یک صفحه نمایش لمسی استفاده کند ، اما به نظر نمی رسد که این شایعات حداقل در رابطه با مک‌بوک پرو ۲۰۱۸ عملی شود .

قبلاً اپل نزدیک به ۲۰ درصد از سفارش‌های مک‌بوک پرو را به فاکسکان و ۸۰ درصد آن را کوانتا می‌سپرد؛ اما این سهم با تغییر بسیار بزرگی روبه‌رو شده است.اپل در تصمیمی جدید سهم فاکسکان را در تولید مک‌بوک‌های جدید افزایش داده است و سهم کوانتا به‌منظور کاهش ریسک و هزینه‌ها کاهش یافته است. طبق برنامه‌ریزی جدید اپل، سهم فاکسکان از سفارش‌های جدید مک‌بوک پرو با ۳۰ درصد افزایش به ۵۰ درصد خواهد رسید. با توجه به ا

ین تغییر سیاست پیش‌بینی می‌شود که به‌روزرسانی بزرگی در مک‌بوک پرو ۲۰۱۸ شاهد نباشیم.
اپل سیاست افزایش تولیدکنندگان و تامین کنندگان محصولات خود را در پیش گرفته است ، این سیاست هم باعث کاهش ریسک تأمین خواهد شد و هم با ایجاد رقابت بین تأمین‌کنندگان، باعث کاهش قیمت تمام‌شده خواهد شد.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون مک‌بوک پرو ۲۰۱۸ مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام