طبق گزارش جدید Verge کمپانی BMW تصمیم دارد برای سرویس CarPlay اپل سالانه 80 دلار حق اشتراک برای اتومبیل های سواریش دریافت کند . در حال حاضر این کمپانی بابت سرویس CarPlay اپل 300 دلار از کاربران خود دریافت می کند .

در نمایشگاه ماشین Detroit Auto Show سال 2018 Don Smith مدیر فناوری BMW در آمریکای شمالی در مصاحبه با Verge گفته که در سال آینده کمپانی بی ام دبلیو یک سرویس مبتنی بر اشتراک راه اندازی خواهد کرد که به مشتری امکان تغییر دیوایس ها را می دهد . او می گوید بسیاری از مشتریان سرویس CarPlay را خریداری می کنند و فکر می کنند مشکلی نخواهند داشت و همیشه از آن استفاده خواهند کرد . اما بعضی مواقع آنها نمیخواهند به استفاده از آن ادامه دهند و یا می خواهند به اندروید مهاجرت کنند .

استفاده از سرویس CarPlay برای مالکان خودروهای جدید BMW رایگان خواهد بود .

در حال حاضر BMW به مشتریان خود استفاده از سرویس Android Auto را پیشنهاد نمی دهد اما احتمالا این سرویس به برخی مدل های اواخر 2018 بیاید . بی ام دبلیو همچنین اعلام کرد که سرویس Amazon Alexa اواخر امسال فعال خواهد شد البته بیشتر برای کارهای پایه خودرو مانند کنترل قفل و چراغ ها.

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون Carplay اپل مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام