با دیجیتال تاچ یا لمس دیجیتالی شما می توانید ضربان قلب ، بوسه ، تپ و اشکال و طرح های مختلف از اپل واچ تان به دوستانتان ارسال نمایید .

 

چگونگی ارسال دیجیتال تاچ

ابتدا اپلیکیشن Message را  باز کنید .سپس مخاطب خود را انتخاب کنید .
سپس روی    در پایین پیام ها کلیک کنید تا صفحه یا بوم طراحی باز شود . حال شما میتوانید با استفاده از دستورالعمل های زیر اشکال و موارد مختلفی که می خواهید را بریا مخاطبتان ارسال نمایید .

 

با کلیک بر روی    در گوشه سمت راست صفحه اپل واچ ، شما می توانید رنگ دلخواه تان را در همه مراحل زیرانتخاب نمایید .

ارسال تپ (tap)

یک بار و یا بیشتر صفحه ساعت را به صورت زدن ضربه های متوالی لمس کنید ، زمانیکه این توقف کنید و دیگر صفحه را لمس نکنید یک تپ به شکل یک دایره که حالت انفجار دارد برای مخاطبتان ارسال می شود .

ارسال طرح (Sketch)

شروع به کشیدن طرح مورد نظرتان کنید ، مثلاً یک ستاره بکشید ، زمانیکه توقف کنید طرح شما ارسال می شود .

ارسال ضربان قلب (heartbeat)

با دو انگشت خود همزمان صفحه را لمس کنید ، اینبار انگشتان خود را برندارید تا زمانیکه شکل قلب را روی صفحه مشاهده کنید ، پس از مشاهده با برداشتن انگشتان ضربان قلبتان را برای مخاطبتان ارسال نمایید .

ارسال بوسه (kiss)

برای ارسال بوسه ، دو انگشت خود را همزمان روی صفحه فشار دهید ، با توقف شما بوسه بریا مخاطبتان ارسال می شود . تعداد لمس های شما روی صفحه تعداد بوسه ها را تعیین می کند .

ارسال خشم (anger)

با یک انگشت خود صفحه را لمس کنید و انگشتتان را برندارید تا زمانیکه شکل یک شعله را روی صفحه ببینید ، حال با برداشتن انگشتتان خشم شما برای طرف مقابلتات ارسال می شود .

ارسال شکستن قلب (Break a Heart)

با دو انگشت خود همزمان صفحه را لمس کنید ، تا زمانیکه شکل قلب را روی صفحه مشاهده کنید ، با کشیدن دو انگشت به سمت پایین شما می توانید یک قلب شکسته را برای مخاطبتان ارسال کنید !

مشاهده دیجیتال تاچ

برای مشاهده ی دیجیتال تاچ هایی که از دوستتان دریافت می کنید ، اعلان ها یا Notification را بر روی اپل واچ یا آیفونتان باز کنید .

خرید اپل واچ

شما میتوانید انواع اپل واچ (اپل واچ سری 3 ، اپل واچ سری 2 ، اپل واچ سری 1) و انواع لوازم جانبی اپل واچ را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت، مهلت تست ، ارسال رایگان و گارانتی در ایران خریداری کنید. 

همین حالا خرید کنید