شرکت مارکت پالس آمارهایی را از میزان فروش آیفون ایکس و آیفون 8 و 8 پلاس ارائه کرده است که بر اساس آن اپل طی سه ماهه آخر ۲۰۱۷ تعداد ۲۲.۴ میلیون آیفون در آمریکا فروخته است. این آمار بالاترین میزان فروش اپل در تمام دوران آیفون را نشان می دهد و ۴۴ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است. این در حالیست که اخیراً گزارش هایی مبنی بر فروش کمتر از حد انتظار آیفون از جمله آیفون ایکس منتشر شده است .

یکی از مدیران مارکت پالس می گوید فروش جهانی آیفون X به دلیل قیمت بالا، کمتر از حد انتظار بوده اما این آیفون در آمریکا فروش بسیار خوب و بالای داشته است . او می گوید: «در طول سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷، هر سه مدل آیفون بسیار خوب فروختند و هر سه در صدر لیست پرفروشترین تلفن های همراه ایالات متحده بودند.»

بر اساس این آمار سهم بازار اپل از ایالات متحده به ۲۰ درصد رسیده که نسبت به سال 2017 دو درصد افزایش یافته و بخشی از سهم سامسونگ را کم کرده است.

 

موبایل های فوق پریمیوم یعنی موبایل های با قیمت بالای ۸۰۰ دلار تا کنون سهمی در بازار نداشته اند اما به عرضه آیفون 8 و 8 پلاس و آیفون ایکس که بالای 800 دلار می باشند سهم این تلفن ها در سال ۲۰۱۷ یک باره به ۲۵ درصد رسید که این آمار به این معنی است که بازار آمریکا پتانسیل عرضه چنین موبایل های را نیز دارد.

از مجموع ۲۲.۴ میلیون تلفن همراه فروخته شده، ۱۰.۵ میلیون از آن ها قیمتی بالای ۸۵۰ دلار داشته اند که این یعنی اپل تقریبا ۹ میلیارد دلار از بازار موبایل در آمریکا فقط طی این دوره سه ماهه درآمد کسب کرده است.

اپل تصمیم دارد آیفون ایکس پلاس و همچنین یک آیفون 6.1 اینچ را در کنار آیفون ایکس در سال 2018 تولید نماید که پیش بینی می شود با عرضه این 3 مدل در کنار آیفون SE جدید اپل سهم بیشتری از بازار تلفن همراه را در سال 2018 به خود اختصاص دهد .

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیفون ایکس مطلع شوید .

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام