اپل واچ به کمک قابلیت SOS، جان مادری به نام کیسی اندرسون و فرزند 9 ساله او را بعد از یک تصادف رانندگی شدید نجات داد.

در یک سانحه رانندگی ، یک راننده به اتومبیلی که کیسی اندرسون راننده آن بود برخورد کرد که شدت تصادف و ضربه به قدری شدید بود که کیسی اندرسون دچار ضربه مغزی، برآمدگی مغزی و پارگی عضلات گردن شد. اندرسون در این ارتباط می گوید:

زمانی که آن ماشین به ما برخورد کرد، هر چیزی که در داخل ماشین بود به هوا پرتاب شد. من با شدت خیلی زیادی با صورت به فرمان خوردم بعد به پشتی صندلی و دوباره به فرمان و بعد به شیشه ماشبن برخورد کردم . حدوداً یک دقیقه بیهوش شدم و چیزی نمی دیدم ،چشمام سیاهی می رفت. دستم را دراز کردم تا گوشیمو بردارم اما متوجه شدم که ساعتم را همراه دارم و با آن با 911 تماس گرفتم.

خوشبختانه فرزند 9 ساله وی که در صندلی عقب اتومبیل بوده آسیب جدی ندیده است. به لطف قابلیت SOS اپل واچ، این مادر و کودکش فوراً از کمک پزشکی بهره مند شدند و به بیمارستان منتقل شدند و به احتمال زیاد از مرگ آنها جلوگیری شد.

اگر دکمه کناری اپل واچ را دو ، سه ثانیه نگه دارید می توانید با 911 تماس بگیرید و تقاضای کمک کنید. در این صورت، اپل واچ به صورت خودکار با فوریت های پزشکی و نیز شخص مورد نظر شما در لیست مخاطبان تماس می گیرد.

خانم اندرسون که در نامه ای از اپل تشکر کرده به دارندگان اپل واچ یادآوری می کند که همواره ساعت خود را شارژ نگه داشته و قابلیت SOS را روشن کنند تا شاید در چنین حوادثی، اپل واچ باعث نجات جانشان شود.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون اپل واچ مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

 

 

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام