بر اساس گزارش وب سایت Macotakara ایرپاور (AirPower) پد شارژ وایرلس اپل تا ماه آینده به بازار خواهد آمد .

اپل همزمان با معرفی آیفون 10 و آیفون 8 که از قابلیت شارژ بی سیم بهره مند می باشند از پد شارژ وایرلس خود با نام ایرپاور نیز رونمایی کرد . البته تاریخ دقیقی برای عرضه آن به بازار اعلام نکرد. این پد شارژ می تواند علاوه بر آیفون 10 و 8 اپل واچ سری 3 و ایرپاد را نیز شارژ کند . شما می توانید با قرار دادن سه دیوایس آیفون ، اپل واچ و ایرپاد در هر نقطه از سطح ایرپاور (AirPower) آنها را به صورت همزمان شارژ نماید . البته از آنجایی که AirPower از فناوری شارژ بی سیم Qi بهره می برد، دیگر دستگاه های منطبق با این استاندارد را نیز می توان با آن شارژ کرد.

به گزارش این وب سایت ژاپنی احتمالاً فروش ایرپاور توسط وب سایت Best Buy آغاز می شود و تا اواخر ماه مارچ تعدادی از این شارژ برای Best Buy ارسال خواهد شد . البته فروشگاه های اپل نیز همزمان شروع به عرضه و فروش ایرپاور (AirPower) خواهند کرد .

گفته می شود یکی از دلایل تاخیر در عرضه ایرپاور، اصلاح آن برای سازگاری با اپل واچ 3 می باشد. این اصلاحات باعث شده که ایرپاور از سیگنالی رادیویی برای شناسایی اپل واچ بهره ببرد و آن را از طریق Qi شارژ کند.

اپل هنوز قیمت ایرپاور (AirPower) را اعلام نکرده اما برخی منابع قیمت آن را 199 دلار اعلام کرده اند.

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون ایرپاور (AirPower) مطلع شوید .

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام