تیم کوک ، مدیر عامل اپل در تویتی به مناسبت تولد 63 سالگی استیو جابز ، یاد و خاطره او را زنده نگه داشته است . او در توییت خود اینگونه نوشت :

به یاد استیو ، دوست و رهبرمان در تولد ۶۳ سالگی اش : آنچه باعث پیوند ما در اپل شده ، توانایی ساخت چیزهایی (محصولاتی) بود که دنیا را تغییر دادند. ما همیشه به این هدف پایبندیم و به تو ، استیو .

استیو جابز بنیانگذار اپل در تاریخ ۲۴ فوریه سال ۱۹۵۵ میلادی به دنیا آمد و در اکتبر سال ۲۰۱۱ میلادی و در حالی که تنها ۵۶ سال داشت از دنیا رفت . جابز با همراهی استیو وزنیاک در سال ۱۹۷۶ اپل را تاسیس کرد و با ابداع و ساخت محصولات انقلابی نظیر آیپاد ،آی مک و آیفون نقشی پررنگ در موفقیت اپل و در دنیای تکنولوژی داشت .

تیم کوک پس از درگذشت استیو جابز مدیرعامل اپل شد ، او در ستایش از دوست و همکار سابقش می گوید مهمترین ویژگی های استیو تفکر ، خلاقیت و نوآوری ، سلیقه ، کمال گرایی بی انتها ، تعهد به کار و سخت کار کردن بوده که همه این اصول مبنای کار اپل را می سازد.

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام