بنا به گزارش مینگ چی کو تحلیلگر KGI اپل تصمیم دارد یک هدفون جدید با قابلیت شارژ بی‌سیم تا پایان سال ۲۰۱۸ معرفی کند.

اپل تا قبل از این با خریدن کمپانی مشهور Beats در این بازار حضور داشته است اما ظاهراً قصد دارد علاوه بر عرضه هدفون با برند Beats یک هدفون جدید نیز با برند اپل نیز به بازار عرضه کند .

کو در یادداشت جدیدی مدعی شده که این هدفون بی سیم طراحی خاص و متفاوتی خواهد داشت و به نوعی انقلابی در طراحی هدفون های رو گوش خواهد بود . تفاوت اصلی هدفون جدید اپل، استفاده از شارژ بی‌سیم و پردازنده W1 می باشد. بر اساس این گزارش اپل از قطعات ویژه ای برای بهینه سازی کیفیت صدا استفاده خواهد کرد که البته به افزایش قیمت نهایی این هدفون منجر خواهد شد .

به گفته ی کو ، دو کمپانی پرایمکس و SZS تأمین‌کننده‌های اصلی برای تولید هدفون بی سیم اپل خواهد بود . می توان گفت با توجه به موفقیت ها و تجربه مثبتی که اپل از طریق عرضه ایرپاد به دست آورده است به تولید محصول دیگری در این زمینه بیشتر ترقیب شده است .

هنوزقیمت هدفون بی سیم اپل مشخص نیست اما احتمالاً از قیمت ایرپاد بالاتر خواهد بود .

بلومبرگ نیز در گزارشی به این موضوع اشاره کرده بود و همچنین از نسل بعدی ایرپاد با قابلیت های جدید از جمله ضد آب بودن ایرپاد 2 خبر داده بود.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون هدفون بی سیم اپل مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

 

 

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام