کانسیومر ریپورتز دوربین گوشی های هوشمند موجود در بازار را بررسی کرده و لیستی از 10 دوربین برتر اسمارت فون ها را ارائه کرده است که دوربین آیفون 10 به عنوان بهترین دوربین و پس از آن دوربین آیفون 8 و 8 پلاس انتخاب شده اند .

کانسیومر ریپورتز معمولاً محصولات مختلف را بدون جانبداری از برند خاصی به صورت تخصصی بررسی و تست می کند و نتیجه را در غالب برترین ها اعلام می کند ، در تست دوربین گوشی های هوشمند فاکتورهایی مانند رزولوشن، دقت رنگی، نویز بصری و برد داینامیک بررسی شده اند .

این 10 گوشی که در لیست زیر قرار دارند و دارای 10 دوربین برتر می باشند از بین ده ها گوشی که در رتبه بندی CR قرار دارند انتخاب شده اند . نکته جالب اینجاست که هر 10 گوشی متعلق به دو برند اپل و سامسونگ می باشند و خبری از پیکسل 2 گوگل در این لیست نمی باشد .

اپل با انتشار ویدیوهایی تحت عنوان ‘How to shoot on iPhone’ قابلیت های مختلف دوربین آیفون 10 و سایر آیفون ها را نشان می دهد . به صورت منظم و مداوم ویدیوهای کوتاهی منتشر می کند و در هر ویدیو روی یک قابلیت و ویژگی دوربین آیفون تاکید دارد . شما می توانید این ویدیوها را اینجا مشاهده نمایید .

در ماه نوامبر گذشته نیز DxOMark آنالیزی را از دوربین آیفون 10 منتشر کرد و به آن لقب بهترین دوربین تمام گوشی های هوشمندی که تاکنون در دنیا ساخته شده اند را داد .

 

در ادامه می توانید لیست 10 گوشی هوشمندی که بهترین دوربین را دارند مشاهده نمایید:

1- آیفون 10
2- آیفون 8
3- آیفون 8 پلاس
4- سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس
5- آیفون 7
6- آیفون 6 اس پلاس
7- سامسونگ گلکسی اس 8
8- سامسونگ گلکسی نوت 8
9- آیفون 7 پلاس
10- سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیفون 10 مطلع شوید .

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

 

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام