بر اساس تحقیقی که توسط MBLM بین 6 هزار مشتری در سراسر آمریکا، مکزیک و امارات متحده عربی انجام شده است اپل در صدر ده برند برتر که افراد بیشترین میزان پیوند عاطفی را با آنها برقرار کرده اند قرار دارد و می توان به آن لقب صمیمی ترین برند دنیا را داد. این بررسی با تأکید بر جوانان متولد هزاره سوم انجام شده است، رده سنی این جوانان بین 18 تا 24 سال بوده است .

پس از اپل، دیزنی در رتبه دوم و یوتیوب در رتبه سوم قرار دارند . نکته مهم و جالب در این رده بندی قرار گرفتن گوگل در رتبه هفتم می باشد این در حالیست که در تحقیقی دیگر در سال 2017 کاربران سیستم عامل اندروید نسبت به iOS وفاداری بیشتری به اندروید داشته اند.

در سال قبل دیزنی در رتبه نخست و آمازون و نتفلیکس در رتبه های دوم و سوم قرار داشتند . کسب رتبه اول توسط Apple نشان می دهد که این کمپانی توانسته ارتباط خوبی با کاربران خود برقرار کند ، محصولات جدید اپل از جمله آیفون ایکس ، ایرپاد و اپل واچ 3 می توانند در ایجاد این ارتباط موفق بسیار موثر باشند .

 

در ادامه می توانید لیست 10 برند برتر صمیمی در دنیا را مشاهده نمایید :

1- اپل
2- دیزنی
3- یوتوب
4- تارگت
5- آمازون
6- نینتندو
7- گوگل
8- ایکس باکس
9- نتفلیکس
10- والمارت

 

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون اپل مطلع شوید .

 

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام