اپل دعوتنامه ‌هایی را برای رسانه ها و خبرنگاران برای شرکت در کنفرانس آموزشی خود ارسال کرد. تمرکز اپل در این مراسم آموزش و پرورش خواهد بود، انتظار میرود اپل در این کنفرانس برنامه های جدیدی معرفی و شغل های زیادی ایجاد کند که به بهبود کیفیت آموزش کمک می کنند.

در این دعوت‌نامه‌ لوگوی اپل که به صورت دستی کشیده شده است مشاهده می شود و در پایین لوگو عبارت «Let’s Take a Field Trip» درج شده است . همچنین در زیر آن عبارت “Join us to hear creative new ideas for teachers and students.” آمده است که بر اساس آن از ایده‌های جدید خلاقانه‌ای برای دانش آموزان و معلمان صحبت خواهد شد .

این مراسم در تاریخ 27 مارس برابر با هفتم فروردین در یک دبیرستان واقع در شیکاگو و نه در مقر جدید اپل برگزار خواهد شد .

 

بر اساس گمانه زنی ها و شایعاتی که تا کنون منتشر شده است ، اپل در حال کار بر روی مک‌بوک و آیپدهایی با قیمت پایین تر از محصولات کنونی می باشد و احتمالا در این مراسم از آنها رونمایی خواهد کرد . طبق آخرین گزارش مینگ‌ چی کو نسل جدیدی از مک‌بوک ایر با نمایشگر ۱۳.۳ اینچی رتینا با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و قیمتی بین ۷۹۹ تا ۸۹۹ دلار معرفی خواهد شد . از دیگر محصولاتی که احتمالا در این کنفرانس از آن رونمایی خواهد شد ، آیپد ۹.۷ اینچ با قیمت ۲۵۹ دلار خواهد بود.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون اپل مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام