اپل در رویداد آموزشی خود در 27 مارچ 2018 ، از نسل جدید آیپد ۹.۷ اینچی رونمایی کرد. آیپد 9.7 جدید یا آیپد 6 از قلم اپل نیز پشتیبانی می کند و این مهمترین ویژگی این آیپد می باشد .

آیپد جدید به عنوان یک دیوایس آموزشی برای دانش آموزان و معلمان طرلحی شده است . ظاهر آیپد 6 همانند آیپد های قبلی می باشد و بدنه و صفحه نمایش آن تغییری نداشته است . آیپد ۹.۷ اینچی جدید از تاچ آی‌دی، دوربین HD FaceTime، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی iSight و پردازنده‌ی A10 Fusion بهره می‌برد. این تبلت در دو نسخه‌ی LTE و wiFi و در سه رنگ نقره ای ، خاکستری و طلایی و در رو ظرفیت 32 و 128 گیگابایت عرضه می شود . بنا بر گفته اپل باتری این آیپد حدود ۱۰ ساعت شارژدهی می‌کند.

 

به‌گفته‌ی جاسویاک قائم‌مقام واحد بازاریابی محصول اپل، آیپد ۹.۷ اینچی پرطرفدارترین نسخه از آیپد ‌های اپل به‌شمار می‌رود؛ از این رو با اضافه‌ کردن پشتیبانی از Apple Pencil به نسخه‌ی جدید آن ، این تبلت احتمالاً طرفدارهای بیشتری نیز جذب خواهد کرد .

اپل در جریان رویداد آموزشی خود وعده دادکه نسخه‌ی جدید اپلیکیشن‌های iWork شامل پیجز، نامبرز و کی‌نوت از اپل پنسل پشتیبانی خواهد کرد و به صورت پیش فرض و رایگان در آیپد 6 نصب خواهد بود .

در کنار قابلیت‌های آموزشی، اپل چند اپلیکیشن‌ واقعیت افزوده را نیز برای آیپد جدید به نمایش گذاشت . از جمله‌ی آن‌های می‌توان به اپلیکیشن Froggipedia اشاره کرد که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد بدن قورباغه‌ها را به‌صورت مجازی و با استفاده از اپل پنسل تشریح کنند.

 

ویژگی Digital Books قابلیت جدیدی در آیپد 9.7 اینچ جدید می باشد که به معلمان اجازه می‌دهد از طریق مک، کتاب‌های دیجیتال برای دانش آموزان تولید کنند . قابلیت ساخت کتاب‌های دیجیتال که پیش از این از طریق iBooks Author در مک در دسترس بود، به Pages برروی آیپد خواهد آمد. این کتاب‌ها می‌توانند شامل عکس، فیلم و نوشته‌های Apple Pencil باشند .

 

قیمت آیپد 6 براى کاربران عادى از ٣٢٩ دلار و براى مدارس و مراکز آموزشی از ٢٩٩ دلار شروع خواهد شد. البته آیپد جدید همراه قلم و کیبورد اپل 450 دلار قیمت دارد .

 

ویژگی های آیپد 6

  • صفحه نمایش 9.7 اینچ رتینا
  • پشتیبانى از قلم اپل
  • پردازنده A10 Fusion
  • میزان شارژدهى ١٠ ساعته باطری
  • دوربین ٨ مگاپیکسلى و ساپورت ویدیو تا ١٠٨٠P
  • داراى ژیرسکوپ و قابلیت AR

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیپد 6 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام