Schoolwork

Schoolwork ، ابزار جدید و پیشرفته آموزشی برای دانش آموزان و معلمان

اپل در رویداد آموزشی خود در 27 مارچ 2018 ، از نسل جدید آیپد ۹.۷ اینچی رونمایی کرد. آیپد جدید به عنوان یک دیوایس آموزشی برای دانش آموزان و معلمان طراحی شده است . اپل در این رویداد آموزشی از ابزار جدیدی به نام Schoolwork برای معلمان و دانش آموزان نیز رونمایی کرد. Schoolwork به معلمان اجازه می دهد که دانش آموزان خود را به صورت دیجیتالی آموزش دهند.معلمان می توانند به کمک این برنامه جدید یادداشت های مختلف بنویسند و آن ها را به فایل PDF تبدیل کرده و همراه با لینک های مورد نظرشان برای دانش آموزان خود ارسال کنند.

همچنین توسعه دهندگان اپلیکیشن های آموزشی می توانند از طریق ابزاری به نام ClassKit، میان پلتفرم Schoolwork اپل و محصولات خود ارتباط برقرار کنند تا ارتباط دانش آموزان با آموزگاران خود ساده تر و پیشرفته تر از قبل شود و به آنها در انجام تکالیف درسی کمک نماید .

این برنامه های جدید این امکان را فراهم ساخته تا فعالیت ها را از سیستم نوشتار بر روی کاغذ به آیپد و برنامه های آموزشی انتقال دهید، پیشرفت دانش آموزان را زیرنظر داشته باشید و در هر زمان با آنها همراه باشید.

 

Schoolwork

پایگاهی جدید برای معلمان و دانش آموزان


بهترین راه یادگیری ساختن و انجام دادن است. برنامه های خلاق آیپد این امکان را فراهم می آورند تا شما دانش آموزان را با شرایط موثرتری همراهی کنید. تخصیص و جمع آوری بهتری نسبت به شرایط داشته باشید. دانش آموزان را در هر لحظه زیرنظر داشته باشید. شرایط هر دانش آموز را بطور جداگانه بررسی کنید و تصمیمات لازم برای هر دانش آموز را اتخاذ کنید. آیپد بطور خودکار و بر اساس زمان مطالب را برای شما دسته بندی می کند و در مورد اولویت ها به شما کمک می کند. این امر کمک می کند آموزش ها بر اساس نیاز هر کدام از دانش آموزان تعیین شوند.

  • به راحتی مطالب را با دانش آموزان به اشتراک بگذارید
  • اهرمی برای نظارت بر فعالیت های دانش آموزان
  • مشاهده پیشرفت دانش آموزان در تمامی تکالیف و دروس
  • ارائه آموزش های مناسب در راستای  نیازهای مختلف دانش آموزان
  • همکاری و ارائه بازخورد سریع

 

 

نگاهی به قدرت برنامه های آموزشی

موارد آموزشی بسیار مفیدی در برنامه های آموزشی وجود دارد. اما گاهی پیدا کردن این مطالب مخصوصا برای نوجوانان کمی مشکل است. برنامه Schoolwork دسترسی به این مطالب را آسان می کند. برنامه های همه گیر مانندTynker, Doulingo و GeoGebra به شما کمک می کنند مطالب متناسب با برنامه های درسی تان را پیدا کنید. می توانید فعالیت خاصی را در Handouts به اشتراک بگذارید و دانش آموزان با یک کلیک به آن دسترسی می یابند. همه اینها تحت چارچوب توسعه دهنده ClassKit در حال انجام است. بسیاری از برنامه های آموزشی پیشرفته در حال حاضر از ClassKit استفاده می کنند و تازه های فراوانی در راه است.

 

سنجش هر دانش آموز با یک نگاه

Schoolwork بینشی را فراهم آورده که تا کنون امکان پذیر نبوده است. زمانی که مدرسه امکان دسترسی به اطلاعات درسی دانش آموزان را به شما می دهد، شما می توانید تصویر دقیقی از نقاط قوت و ضعف هرکدام از دانش آموزان داشته باشید و شرایط آموزشی خود را با دانش آموزان تان تطبیق دهید و به هر دانش آموز بر اساس تواناهایی هایش کمک کرده یا به چالش هایی جدید دعوتش کنید. از آنجا که حریم شخصی افراد از اولویت های اپل است، اطلاعات فقط بین شما و دانش آموزان محفوظ خواهد بود و هیچ شخصی به آنها تصرف و دسترسی نخواهد داشت.

 

همراه هم کار کنید، حتی زمانیکه در کنار هم نیستید

هنگامی که در برنامه Schoolwork از صفحات، اعداد و یادداشت ها استفاده می کنید با چند کلیک می توانید این مطالب را با دانش آموزانتان به اشتراک بگذارید و بازخوردهای آنها را هر زمان و هرکجا که هستید دریافت کنید. هم چنین شما می توانید از قلم آیپد استفاده کرده و اسناد و صفحات را نشانه گذاری کنید و نمره بدهید.

 

 

 

 

فقط یکبار دستگاه خود را با بخش IT ست کنید کافیست

یکبار دستگاه خود را به بخش IT مربوطه ببرید و Schoolworkخود را با بخش فناوری اطلاعات همگام سازی کنید ، بعد از آن کلیه اطلاعات از جمله برنامه کلاس ها و رفت و آمد دانش آموزان را در اختیار دارید.

 

 

Schoolwork قرار است ماه ژوئن 2018 منتشر شود.