اپل امروز 20 فرودین 1397 برابر با 9 آپریل 2018 از آیفون ٨ قرمز رنگ با صفحه نمایش مشکی رونمایى کرد .
اپل در وب سایت رسمی خود با انتشار عکس و ویدویی از نسخه ادیشن آیفون 8 یعنی آیفون 8 و 8 پلاس قرمز رنگ اینگونه راجع به آنها توضیح داده است :

11 سال است که همکاری ما با RED که از بیماری های خاص (HIV/AIDS) پشتیبانی و به آنها مشاوره و خدمات مختلف ارائه می کند ادامه دارد . تاکنون ما از فروش محصولات قرمز رنگمان (RED Product) بیش از 160 میلیون دلار درآمد کسب کرده ایم که بخشی از آنرا به این موسسه و این بیماران اختصاص داده ایم . با هر خرید محصولات قرمز رنگ اپل ما به دنیایی بدون بیماران مبتلا به ایدز نزدیک می شویم .

آیفون ٨ پلاس و آیفون ٨ قرمز رنگ از نظر سخت افزاری تفاوتی با نسخه های قبلی آیفون ٨ در رنگ های نقره ای و خاکستری ندارند و از چیپست A11 Bionic، سه گیگابایت رم و صفحه نمایش فوق العاده Retina HD بهره می برند. این آیفون نیز در دو ظرفیت 64 و 256 گیگابایت عرضه می شود و قیمت پایه آن همانند نسخه های معمولی از 699 دلار شروع می شود .

 

 

پیش خرید آیفون ٨ قرمز از فردا آغاز خواهد شد و عرضه رسمى آن از ١٣ آپریل خواهد بود.

 

 

 

 

 

اپل همچنین از قاب چرمی Folio قرمز رنگ برای آیفون ایکس رونمایی کرده است . این قاب از فردا برای فروش در دسترس خواهد بود .
قاب های چرمی و سیلیکونی قرمز رنگ برای آیفون ایکس ، آیفون 8 ، آیفون 8 پلاس ، آیفون 7 ، آیفون 7 پلاس ، آیفون 6 اس ، آیفون 6 ا س پلاس و آیفون SE در کنار بند اسپرت قرمز رنگ و بند چرمی کلاسیک قرمز رنگ اپل واچ از جمله محصولات RED می باشند .

از دیگر محصولاتی که اپل آنها را به عنوان محصولات RED در کنار آیفون ٨ قرمز در سایت خود نشان داده است می توان به هدفون بیتس سولو 3 بی سیم (Beats Solo3 Wireless Headphones) و اسپیکر بیتس پیل پلاس (Beats Pill+ Portable Speaker) ، آیپاد تاچ و اسمارت کاور آیپد پرو 10.5 اینچ و آیپد مینی 4 اشاره کرد .

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیفون ٨ قرمز و محصولات RED اپل مطلع شوید .

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام