در چند وقت اخیر شایعات زیادی پیرامون ارائه یک آیفون 6.1 اینچ در کنار آیفون ایکس جدید و آیفون ایکس پلاس به گوش می رسد . در جدیدترین اظهار نظر مینگ چی کو تحلیلگر مشهور موسسه تحقیقاتی KGI می گوید اپل ممکن است آیفون 6.1 اینچ را به عنوان اولین آیفون دو سیم کارته عرضه کند .

گفته می شود اپل دو مدل آیفون در سایز 6.1 اینچ معرفی خواهد کرد یک مدل تک سیم کارت با قیمت 550 تا 650 دلار و مدل دیگر دو سیم کارت با قیمت 650 تا 750 دلار . ارائه این آیفون جدید در دو مدل تک سیم کارت و دو سیم کارت می تواند دو فایده مهم برای اپل داشته باشد ، یکی اینکه مدل دو سیم کارت را به قیمت بیشتر و در نتیجه با سود بیشتر عرضه می کند و دوم اینکه سهم بیشتر یاز بازار را برای اپل به ارمغان می آورد چرا که بسیاری از کاربران از جمله در کشور چین متقاضی گوشی دو سیم کارت می باشند.

طرفداران و کاربران گوشی های مجهز به دو سیم کارت در آسیا و اروپا بسیار بیشتر از آمریکا می باشند ، باید دید آیا اپل بلاخره بر خلاف روند گذشته خود اولین آیفون دو سیم کارت را معرفی خواهد کرد یا خیر ؟!

 

 

یکی از مهمترین تفاوت های 3 مدل آیفونی که احتمالاً اپل در سال 2018 عرضه خواهد کرد این است که در آیفون 6.1 اینچ از LCD استفاده خواهد شد و در دو آیفون ایکس و ایکس پلاس از OLED .آیفون ایکس 5.8 اینچ خواهد بود و آیفون ایکس پلاس 6.5 اینچ .البته کو معتقد است آیفون ایکس پلاس نیز مجهر به دو سیم کارت می باشد .

کو می گوید اپل در پاییز امسال از این 3 مدل آیفون رونمایی خواهد کرد و آیفون 6.1 اینچ را 3 تا 5 هفته دیرتر از دو مدل دیگر روانه بازار حواهد کرد ، علت این تاخیر اضافه شدن قابلیت دو سیم کارت به این آیفون می باشد .

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیفون 6.1 اینچ مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام