بر اساس گزارش Macotakara اپل آیفون SE2 را ماه آینده رونمایی خواهد کرد ، نسل دوم آیفون اس ای مجهز به پردازشگر A10 Fusion خواهد بود همچنین خبری از جک هدفون در این آیفون نمی باشد .

اپل چند روز قبل آیفون جدید را در رگولاتور اورآسیا ثبت کرده بود که پیش بینی میشد آیفون SE2 باشد ، ظاهراً پیش بینی ها درست از آب درآمده است و باید تا ماه آینده منتظر رونمایی از آن باشیم .

نسل جدید آیفون SE دارای حسگر اثر انگشت خواهد بود و خبری از سنسور تشخیص چهره در این آیفون نیست ، همچنین سایز صفحه نمایش آن همانند نسل اول 4 اینچ می باشد و شکل بدنه آن نیز همان طراحی پرطرفدار قبل را خواهد داشت اما گمانه زنی می شود که جنس بدنه همانند آیفون 8 و آیفون 10 شیشه ای باشد که در این صورت قابلیت شارژ بی سیم نیز به آن اضافه خواهد شد .

بسیاری می گویند اپل پاییز امسال 3 مدل آیفون یعنی آیفون ایکس جدید با صفحه نمایش 5.7 اینچ ، آیفون ایکس پلاس با صفحه نمایش 6.5 اینچ و یک آیفون جدید با صفحه نمایش 6.1 اینچ را معرفی و رونمایی خواهد کرد ، در واقع اگر این شایعات درست باشد یعنی اپل امسال 4 آیفون به بازار عرضه خواهد کرد که تا کنون سابقه نداشته است . باید منتظر بمانیم و ببینیم این شایعات تا چه حد درست است و کدامیک به حقیقت تبدیل خواهد شد .

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون  آیفون SE2 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام