بر اساس گزارش جدیدی از Macotakara پرینت سه بعدی آیفون ایکس پلاس نشان می دهد که سایز آن با آیفون 8 پلاس برابر خواهد بود .

همانطور که در ویدیوی زیر مشاهده می کنید در آزمایشی ماکت آیفون ایکس پلاس و آیفون 8 پلاس توسط پرینت سه بعدی ساخته شده است که در کنار آیفون ایکس قرار داده شده و سایز آنها با هم مقایسه می شود . با توجه به اینکه گفته می شود سایز صفحه نمایش آیفون ایکس پلاس 6.5 اینچ می باشد و با درنظر گرفتن لبه ها و قسمت ناچ سایز کلی آن مشخص شده و ماکت آن ساخته شده است که هم اندازه با سایز آیفون 8 پلاس می باشد .

شکل بدنه آیفون ایکس پلاس همانند آیفون ایکس خواهد بود اما ضخامت آن 0.2 میلیمتر بیشتر خواهد بود که علت آن تغییراتی در دوربین پشت خواهد بود ، احتمالاً از دوربین با لنز سه گانه در آیفون های جدید استفاده خواهد شد .

همچنین گفته می شود که در iOS 12 قابلیت جدیدی وجود دارد که بر اساس آن زمانیکه گوشی را در حالت افقی استفاده می کنید Face ID فعال خواهد بود ، در حال حاضر در آیفون ایکس و iOS 11 قابلیت تشخیص چهره فقط در حالت عمودی کار می کند که این ضعف در iOS12 برطرف خواهد شد .

بر اساس پیش بینی ها و اخبار مختلف اپل تصمیم دارد آیفون ایکس پلاس و همچنین یک آیفون 6.1 اینچ را در کنار آیفون ایکس جدید در سال 2018 تولید نماید . در آیفون 6.1 اینچ از LCD استفاده خواهد شد و در دو آیفون ایکس و ایکس پلاس از OLED .آیفون ایکس 5.8 اینچ خواهد بود و آیفون ایکس پلاس 6.5 اینچ ، همچنین گفته می شود آیفون ایکس پلاس مجهر به دو سیم کارت خواهد بود .

 

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیفون ایکس پلاس مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام