بر اساس گزارش جدید Counterpoint Research که یک موسسه تحقیقات بازر می باشد لیست پرفروش ترین گوشی های هوشمند در ماه مارس 2018 منتشر شده است که آیفون ایکس و آیفون 8 پلاس در صدر این لیست قرار دارند .

این لیست قیمت برای گوشی های هوشمند فوق پریمیوم در نظر گرفته شده است ، گوشی های پرچمدار با رنج قیمت بیشتر از 400 دلار.

 

 

در این لیست آیفون ایکس با میزان فروش 3.5 درصد در رتبه اول قرار گرفته و پس از آن آیفون 8 پلاس با فروش 2.3 درصدی در رتبه دوم پرفروش ترین اسمارت فون ها قرار گرفته است . نکته جالب اما قرار گرفتن یک گوشی از برند چینی شیائومی در رتبه سوم این لیست می باشد ، مدل Redmi 5A شیائومی با 1.8 % در رتبه سوم جای گرفته است همچنین Oppo A83 با همین میزان فروش در رتبه چهارم قرار دارد .

رتبه پنجم و ششم این لیست متعلق به دو مدل سامسونگ می باشد ، Galaxy S9 وGalaxy S9 Plus با فروش 1.9 درصدی در این رتبه ها قرار گرفته اند . نکته قابل تامل قرار گرفتن گوشی های پرچمدار سامسونگ پس از دو برند چینی می باشد که نشان می دهد این مدل ها پرفروش ترین و یا پرطرفدارترین گوشی های اندویدی نمی باشند !

میزان فروش آیفون 7 تقریباً معادل گوشی های پرچمدار سامسونگ می باشد که در واقع برای رقابت با آیفون ایکس عرضه شده اند ، آیفون 7 با 1.6 درصد در رتبه هفتم قرار گرفته و جالب اینکه آیفون 8 پس از آیفون 7 با فروش 1.4 درصدی در رتبه هشتم قرار گرفته است . پس از آیفون 8 ، Galaxy J7 Pro با 1.4% و آیفون 6 با 1.2% قرار دارند .

قبلا در آماری جداگانه اشاره شد که آیفون ایکس به تنهایی 21 درصد از میزان درآمد جهانی تلفن های هوشمند را به خود اختصاص داده است.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیفون ایکس مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام