اپل سیستم عامل های آیفون ، اپل واچ و اپل تیوی را به روزرسانی کرد و نسخه های جدید iOS 11.4 ، tvOS 11.4 و watchOS 4.3.1 را برای عموم کاربران منتشر کرد .

در این بین iOS 11.4 بیشترین تغییرات را داشته است که با هم به این تغییرات و بهبودها و پیشرفت های انجام گرفته در این سیستم عامل می پردازیم .

 

AirPlay 2

iOS 11.4 پس از انتشار 6 نسخه بتا از این سیستم عامل با تغییرات بیشتری نسبت به بقیه سیستم عامل ها عرضه شده است . یکی از این تغییرات پشتیبانی از AirPlay 2 می باشد . با AirPlay 2 ، شما می‌توانید از قابلیت « multi-room audio» در آیفون ، آیپد یا آیپاد بهره ببرید ، این قابلیت به شما اجازه می‌دهد که چندین بلندگو را در خانه یا هر محیطی به هم وصل کنید و همه این اسپیکرها یک آهنگ را پخش کنند. شما می توانید از طریق کنترل سنتر، اپلیکیشن هوم وسیری اسپیکرها را به راحتی کنترل نمایید .

 

شما میتوانید به تماس ورودی خود پاسخ دهید و یا یک بازی را با آیپد یا آِفون خود انجام دهید بدون اینکه وقفه ای در پخش موسیقی اتفاق بیفتد .

همچنین با استفاده از قابلیت AirPlay 2 کاربرانی که بیشتر از یک هوم‌پاد دارند، می‌توانند به صدای استریو گوش دهند. این قابلیت دو هوم پاد شما را با هم جفت می کند و به عنوان یک اسپیکر واحد میتوانید از آنها استفاده نمایید .

هم‌چنین این بروزرسانی والپیپرهایی را برای نسخه‌ی قرمز آیفون ۸ و ۸ پلاس اضافه می‌کند و اپ Calender نیز از هوم‌پاد پشتیبانی به عمل می‌آورد.

 

در iOS 11.4 اپلیکیشن Messages به آیکلود اضافه شده است .

از این پس شما می توانید پیام های خود را در همه دیوایس هایتان داشته باشید ، قابلیتی که شاید برای بسیاری از کاربران جذاب و مفید باشد . با این قابلیت تمامی پیامها و گفتگوهای شما در تمامی دیوایس هایتان چه مک و چه iOS سینک می شود و با وارد کردن حساب کاربری iCloud خود در هر دیوایس جدید تمامی پیامهای شما در آن دیوایس ظاهر می شود همچنین با حذف هر پیام آن پیام در تمامی دیوایس هاس دیگر نیز حذف می شود .

سایر بهبودها :

  • اپ Schoolwork که اپل همزمان با معرفی آیپد 6 آن را برای اهداف آموزشی معرفی کرده باد حالا به iOS 11.4 اضافه شده است و معلمان به کمک آن می توانند به دانش‌آموزان تکالیف روخوانی در iBooks محول کنند.
  • رفع مشکلی که باعث می‌شد یک سری از کاراکترهای مشخص که به دنبال هم قرار می گرفتند و باعث کرش‌کردن اپ Messages می شدند
  • رفع مشکل دیگر اپلیکیشن Messages که بعضی پیام‌ها نامنظم نشان داده می‌شدند.
  • رفع مشکلی که باعث اختلال در ورود یا دسترسی به فایل‌های Google Drive، Google Docs و Gmail در سافاری شده بود.
  • رفع مشکلی که مانع از سینک‌شدن اطلاعات در اپلیکیشن Health می‌شد.
  • رفع مشکل اجازه‌ی دسترسی برخی اپلیکیشن ها به اپلیکیشن Health
  • رفع مشکلی که باعث می‌شد یک اپ در مکان اشتباهی بر روی Home Screen نمایش داده شود.
  • رفع مشکل صدای CarPlay
  • رفع مشکلی که زمانیکه در ماشین یک آهنگ از آیفون انتخاب و پخش میشد مکمن بود با اتصال USB و یا بلوتوث متوقف شود .

 

شما می توانید iOS 11.4 را برای آیفون ، آیپد و آیپاد تاچ از این قسمت دانلود نمایید .