اپل سیستم عامل های آیفون ، اپل واچ و اپل تیوی را به روزرسانی کرد و نسخه های جدید iOS 11.4 ، tvOS 11.4 و watchOS 4.3.1 را برای عموم کاربران منتشر کرد .

 

tvOS 11.4

با انتشار آپدیت جدید سیستم عامل اپل تیوی یعنی tvOS 11.4 پشتیبانی از AirPlay 2 به این سیستم عامل اضافه شده است . این بروزرسانی AirPlay 2 را برای Apple TV و Apple TV4Kبه همراه دارد .
در tvOS 11.4 شما می توانید با استفاده از سیری در اپلیکیشن Music ، موزیک مورد نظرتان را از طریق اپل تیوی ، هوم پاد و سایر اسپیکرهایی که از AirPlay 2 پشتیبانی می کنند پخش و کنترل نمایید .
بروزرسانی جدید سیتم عامل اپل تیوی هم‌چنین چند باگ جزئی را رفع کرده است .

 

 

watchOS 4.3.1

 

اپل با انتشار نسخه جدید اپل واچ یعنی watchOS 4.3.1 مشکلی که هنگام راه اندازی اپل واچ ایجاد می شد را رفع کرده است . این بروزرسانی مشکلی که باعث میشد برخی مواقع اپل واچ در هنگام راه اندازی روی لوگوی اپل بماند را رفع کرده است .
اپل در این بروزرسانی با به کاربران هشدار می دهد که اپ‌های سیستم‌عامل watchOS 1، نسخه‌های آینده‌ی watchOS را پشتیبانی نخواهند کرد. می توان گفت این هشدار برای Apple Watch 4 خواهد بود که احتمالاً پاییز امسال عرضه می‌شوند.

 

 

 

در کنفرانس WWDC 18 که تا چند روز آینده برگزار خواهد شد باید منتظر معرفی نسخه جدید سیستم عامل های اپل از جمله iOS 12 ،tvOS 12 و watchOS 5 باشیم .

 

با ما همراه باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون سیستم عامل های اپل (tvOS 11.4 ، watchOS 4.3.1) مطلع شوید .