Apple TV 4K در tvOS 12 از جدید‌‌ترین فناوری صدا یعنی صدای Dolby Atmos پشتیبانی خواهد کرد . اپل تی‌وی 4K تنها محصولی است که دالبی ویژن و دالبی اتمس پشتیبانی می‌کند.

 


آیتونز اکنون بزرگ‌ترین کلکسیون فیلم‌های 4K HDR را در خود دارد هم‌چنین محتوای Amazon Prime و Netflix نیز در tvOS 12 در دسترس است.


اپلیکیشن اپل تی‌وی هم‌چنین در کنار محتوای on demand، کانال‌های مختلف ورزشی ، اخبار و بیش از ۱۰۰ کانال ویدیویی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد .


در tvOS 12 با اپل تی‌وی می‌توانید تمامی محتوا را به صورت یکپارچه در اختیار داشته باشید ، برای این کار اپل با شرکت‌های ارایه‌دهنده‌ی کابلی مانند canal+ در فرانسه، Salt در سوئیس و Charter Spectrum در آمریکا همکاری کرده‌ است تا کاربران بتوانند سرویس‌های کابلی خود را از طریق اپل تی‌وی در دسترس داشته باشند .

 


در نسخه جدید tvOS کنترل اپل تیوی راحت تر شده است و علاوه بر آیفون هم‌چنین می‌توانید با برخی ریموت کنترل‌های دیگر نیز اپل تی‌وی را کنترل کنید.


به واسطه‌ی قابلیت جدید در tvOS 12 می‌توانید مکان‌های مختلف را در اپل‌تی‌وی مشاهده کنید و به توری مجازی بروید ، همچنین می‌توانید نمایی بی‌نظیر از کره‌ی زمین را نیز مشاهده کنید ، این تصاویر بسیار با کیفیت توسط ایستگاه فضایی بین‌المللی ضبط شده است .

 

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام