اپل اعلام کرده است که مسابقات و اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ را در اپلیکیشن Apple News ، اپل تیوی ، از طریق پادکست ها ، Siri ، اپ استور و اپلیکیشن Clips  پوشش خواهد داد.

با شروع شمارش معکوس مسابقات جام جهانی فوتبال در روسیه ،طرفداران فوتبال در سراسر جهان به راحتی می توانند  آمار، امتیازات و علاقه مندی های خود را از دستگاه های اپل بدست بیاورند.

Siri

سیری حمایت خود از فوتبال را به ۲۶ کشور از جمله کشورهای برزیل،روسیه،دانمارک،فنلاند،مالزی،ترکیه، تایلند، عربستان سعودی و اسرائیل افزوده است. کاربران سیری می توانند امتیازات، برنامه ها،جداول رده بندی و برنامه های گروهی را دنبال کنند.

از سیری می توانید سوال هایی شبیه به سوال های زیر بپرسید:
بازی فرانسه و استرالیا چه زمانیست؟
چه تیم هایی در گروه A هستند؟
بازیکنان تیم ملی انگلستان چه کسانی هستند؟
برنده بازی آرزانتین و ایسلند کدام تیم است؟

 

 

App Store

در طول ماه، سردبیران اپ استور برنامه های پرکاربرد و بازی های مرتبط با فوتبال و جام جهانی 2018 را هایلایت کردند. شما را برای  اشتراک گذاری عکس ها و مطالبتان در شبکه های اجتماعی راهنمایی می کنند . اپ استور هم چنین برنامه های کلیدی فوتبالی و بازی های مربوط به فوتبال به شما پیشنهاد می دهد تا تجربه ی عمیقی از فوتبال بدست آورید. برنامه هایی مانند FOX NOW یاBBC NOW و بازی هایی مانندFIFA Mobile و PES 2018 از جمله برنامه های پیشنهادی اپ استور هستند.

 

 

TV app

برنامه TV App بر روی آیفون، آیپد و Apple TV بهترین راه برای تماشای مسابقات ورزشی و فیلم های مورد علاقه شماست. در آمریکا و کانادا که پشتیبانی ورزشی بر روی این برنامه وجود دارد کاربران می توانند از FOX NOW تمام اخبار و مسابقات را پیگیری کنند. TSN و RDS هم برنامه مورد علاقه کانادایی هاست. علاقه مندان می توانند تیم های مورد علاقه خود را از Top Next دنبال کنند چه در زمان هایی که مسابقه در جریان است یا می توانند اعلان ها را تنظیم کنند.

 

Apple News

با اپلیکیشن خبر اپل یعنی Apple News می توانید از اخبار لحظه ای جام جهانی ۲۰۱۸ مطلع شوید . همچنین جدول امتیازات گروه ها و زمانبندی مسابقات را ببینید . تمامی اخبار و اطلاعات منابع مختلف خبری را می توانید یکجا در اپلیکیشن خبر اپل داشته باشید و پیگیری نمایید .

همچنین در Apple Music لیست آهنگ های منتخب هر 32 کشور حاضر در جام جهانی فوتبال که هیجان انگیزتر و پرطرفدارتر می باشند وجود دارد و کاربران می توانند به آنها دسترسی داشته باشند .

 

Podcasts

اپل پادکستی با نام “The Beautiful Game” را در اختیار کاربران قرار داده است در این پادکست برنامه هایی مانند “Game of our Lives” با اجرای Jetty’s و “We Came to Win” با اجرای Gimlet’s و پادکست “مردان بلیز پوش”را برای طرفداران فوتبال مهیا کرده است.
مجموعه ای از مقاله با نام “The Beautiful Game “ هم در iBook در دسترس است که در مورد فرهنگ غنی فوتبال اطلاعات جامعی دارد. جشن ها، افسانه ها، قهرمانان ملی و طرفداران دوآتشه تیم ها از جمله دیگر مطالب دسترس مقالات هستند.

 

 

Clips

طرفداران فوتبالی می توانند احساسات خود را با ساختن فیلم ها در Clips با استیکرهای جدید فوتبالی، برچسب ها و پوسترها به نمایش بگذارند.

اولین بازی این دوره جام جهانی ۲۰۱۸ روز ۱۴ژوئن با بازی روسیه و عربستان آغاز خواهد شد.

 

 

دانلود اپلیکیشن رسمی جام جهانی ۲۰۱۸

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام