جام جهانی 2018 فوتبال در تاریخ 14 ژوئن برابر با 24 خرداد آغاز خواهد شد. این رقابت های حساس و پرهیجان به مدت یک ماه در کشور روسیه ادامه خواهد داشت و سر انجام در تاریخ 15 جولای برابر با 24 تیر قهرمان این دوره مشخص خواهد شد. این رقابتها با حضور 32 تیم در 8 گروه ۴ تیمی انجام می شود و دیدار افتتاحیه بین روسیه میزبان و عربستان انجام خواهد شد.

اپلیکیشن رسمی این رقابتها که توسط فیفا تهیه و معرفی شده است 2018 FIFA World Cup Russia  می باشد. شما می توانید با نصب این اپلیکیشن این رقابتها را بسیار دقیق تر و با جزئیات بیشتر دنبال کنید. این اپلیکیشن اطلاعات بسیار کاملی در مورد هر مسابقه و همچنین برنامه کلی مسابقات را در اختیارتان قرار می‌دهد . ویدیوهای اختصاصی و برجسته ی هر بازی به همراه حواشی و مصاحبه های اختصاصی نیز ارائه می شود . همچنین اطلاعات کاملی از کشور میزبان یعنی روسیه در کنار اطلاعات و اخبار سایر تیم های حاضر در جام جهانی فوتبال را به شما نشان می دهد .

یکی از ویژگی های جدیدی که در اپلیکیشن 2018 FIFA World Cup Russia  وجود دارد امکان انتخاب بهترین بازیکن هر مسایقه توسط کاربران آن می باشد ، شما می توانید در رای گیری شرکت کنید و بهترین بازیکن میدان را انتخاب نمایید .

 

ویژگی ها
دریافت آخرین اخبار
ترکیب تیم ها در هر بازی 
آمار های مختلف بازی ها 
جدول رده بندی
اخبار اختصاصی تیم ها
ویژگی های مختلف بازیکنان
نمایش نتایج لحظه‌ای بازی‌ها
نمایش ویدیو و عکس های هر بازی در طول انجام بازی  
ارسال نوتیفیکیشن آنی از بازی‌های در حال انجام 
امکان رای گیری برای انتخاب بهترین بازیکن میدان

 

قیمت: رایگان
دسته: ورزشی
سیستم عامل مورد نیاز : iOS 10 و بالاتر
نسخه: 4.1.2
حجم: 70.8 مگابایت
پشتیبانی از اپل واچ: خیر
سازنده: FIFA