کانسپت جدیدی از آیپد پرو جدید توسط Álvaro Pabesio طراح اسپانیایی ارائه شده است که از ویژگی های آن صفحه نمایش رتینای 11.9 اینچی ، سنسور تشخیص چهره Face ID ، پردازشگر A12 Bionic اپل می باشد .

پس از عرضه آیپد پرو 10.5 اینچی که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفت که از مشخصات سخت افزاری قدرتمند و صفحه نمایش بسیار با کیفیتی برخوردار بود حال بر اساس شایعات و گمانه زنی ها همه منتظر معرفی نسل بعدی آیپد پرو در سال 2018 می باشند . یکی از ویژگی هایی که انتظار می رود در آیپد پرو جدید شاهد آن باشیم وجود سنسور تشخیص چهره یا همان Face ID در آن می باشد که Pabesio نیز در طراحی مفهومی خود به وجود face ID اشاره داشته است . توجه داشته باشید که فیس آیدی در آیپد باید در دو حالت عمودی و افقی عمل کند و با آیفون ایکس متفاوت خواهد بود .

در آیپد پرو 11.9 اینچی از پردازشگر قدرتمند A12 Bionic استفاده می شود که 45 % سریع تر و پردازش گرافیکی آن نیز 50 % سریعتر می باشد . همچنین میزان شارژ باطری 12 ساعت می باشد .
از دیگر مشخصات آیپد پرو جدید ، دوربین 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر و زوم دیجیتال 10 برابر و قابلیت AR و Portrait می باشد .

 

البته این مشخصات و طراحی ها بر اساس حدس و گمان افراد مختلف می باشند و تا زمان معرفی آیپد پرو جدید توسط اپل باید صبر کنیم و ببینیم تا چه حد به واقعیت نزدیک می باشند .

 

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیپد پرو جدید مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام