اپل با خبر اضافه شدن ۷۰ ایموجی جدید به iOS به استقبال روز جهانی ایموجی رفت. برخی از این ایموجی ها در خبرنامه امروز معرفی شده اند. 17 جولای روز جهانی ایموجی می باشد .

بیش از 70 ایموجی جدید اواخر امسال همراه با آپدیت جدید iOS یعنی به طور رایگان در اختیار کاربران آیفون، آیپد، مک و اپل واچ قرار خواهند گرفت.

اموجی های جدید براساس ارتقا در برخی شخصیت های موجود در Unicode 11.0 طراحی شده اند، جزییاتی به موها اضافه شده است. از جمله شخصیت هایی با موهای قرمز، خاکستری، فرفری به مجموعه اضافه شده اند. ایموجی مرد طاس هم از جمله این ایموجی هاست.شخصیت هایی با لبخند و حالت های جدید چهره برای انتقال بهتر احوال افراد ساخته شده است. افرادی با چهره سرد، دلسوز و عاشق همراه با قلبهای فراوان و در حال جشن و شادی به اموجی ها پیوسته اند.

 

اپل هم چنین لیست ایموجی های حیوانات را هم بروزرسانی کرده است، کانگورو، طاووس، طوطی و خرچنگ افزوده شده اند. به منوی خوراکی های اپل انبه، کاهو، کاپ کیک، مون‌کیک و آیتم های دیگری وارد شده اند. اواخر سال میلادی شخصیت های جدید مانند ابرقهرمان، بازیکن بیس بال، نمادهای چشم نظر و بی نهایت به مجموعه ایموجی های جدید خواهند پیوست.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون ایموجی مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام