گزارش منتشره از UDNمدعی است که آیفون های دو سیم کارت اپل منحصر به بازار چین در حال تولید است.
کارکنان کمپانی Foxconn به منابع خبری گفته اند که اپل در حال ساخت دو ‌مدل آیفون جدید با صفحه نمایش LCD می باشد که یکی از این مدل ها دارای دو سیم کارت می باشد و منحصرا برای بازار چین تولید و عرضه خواهد شد . این آیفون ها سپتامبر امسال رونمایی خواهند شد.

پیشتر گفته شده بود که اپل امسال از 3 مدل آیفون رونمایی خواهد کرد یکی آیفون 5.8 اینچ که احتمالاً نام آن آیفون 11 خواهد بود و دیگری آیفون 6.5 اینچ با نام آیفون 11 پلاس ، که هر دو آیفون 11 و آیفون 11 پلاس دارای صفحه نمایش OLED خواهند بود . آیفون سوم دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی خواهد بود که گفته می شود نام آن آیفون 9 و دارای صفحه نمایش LCD خواهد بود .

تولید انبوه برای این مدل ها آغاز شده است و سه مدل دستگاه جدید اواسط سپتامبر به بازارها معرفی خواهد شد. کارکنان هم چنین گفته اند چهار کد برای این سه مدل دستگاه 801,802,803,804 تعریف شده که این خود باعث کنجکاوی عوامل نزدیک به این بازار شده است که چرا ۴کد برای ۳مدل دستگاه؟!

احتمالا آیفونهای کدهای 801,802 آیفون های ۵.۶ و۶.۸اینچی خواهند بود که دارای قاب فولادی ضد زنگ هستند و کدهای 803,804 آیفون های ۶.۱ اینچی هستند که قابی از جنس آلیاژ آلومینیومی خواهند داشت و احتمالاً تفاوت دو مدل آیفون 6.1 اینچ در تک سیم کارت و دو سیم کارت بودن آنها می باشد .

سیستم عامل iOS12 بتا ۵ از آیفون های دو سیم کارته پشتیبانی می کند. در این سیستم عامل اجزایی برای گزارش های تشخیصی از سیم کارت های اول و دوم در نظر گرفته شده است که می توان وضعیت سیم کارت یک یا دو را چک کرد این مورد هم احتمال آیفون دو سیم کارته را تقویت می کند.

آیفون های جدید ( آیفون 9 ، آیفون 11 و آیفون 11 پلاس ) احتمالا ۱۲سپتامبر به بازار معرفی خواهند شد.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیفون های 2018  مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام