پس از اعلام رسمی تاریخ مراسم رونمایی از آیفون های جدید اپل عکس های از سوی سایت 9to5Mac در فضای مجازی منتشر شد که گفته می شود این عکس ها عکس های لو رفته از آیفون ایکس اس (iPhone XS) و آیفون ایکس اس پلاس (iPhone XS Plus) و اپل واچ سری 4 می باشند .

طبق اعلام رسمی اپل این مراسم در تاریخ 12 سپتامبر برابر با 21 شهریور ساعت 10 صبح (21:30 به وقت ایران) در سالن استیو جابز برگزار خواهد شد .

انتظار می رود اپل در این مراسم از آیفون ایکس اس (iPhone XS) و آیفون ایکس اس پلاس (iPhone XS Plus) رونمایی کند ، البته قبل از این شایعه شده بود که ممکن است نام دو آیفون جدید آیفون 11 (iPhone 11) و آیفون 11 پلاس (iPhone 11Plus) باشد اما احتمال اینکه نام آنها آیفون ایکس اس (iPhone XS) و آیفون ایکس اس پلاس (iPhone XS Plus) باشد بیشتر است . همچنین معرفی آیفون 6.1 اینچی که برخی نام آن را آیفون SE2 و برخی آیفون 9 می نامند نیز در کنار این آیفون ها بسیار محتمل است .

آیفون ایکس اس (iPhone XS) دارای صفحه نمایش OLED 5.8 اینچی و آیفون ایکس اس پلاس (iPhone XS Plus) دارای صفحه نمایش OLED 6.5 اینچی خواهند بود ، آیفون 9 یا آیفون SE2 که یک آیفون اقتصادی محسوب می شود دارای صفحه نمایش TFT LCD 6.1 اینچی خواهد بود .

با توجه به تصویری که وب سایت 9to5Mac منتشر کرده است احتمالاً باید منتظر یک رنگ جدید برای آیفون باشیم رنگی نزدیک به گلد و یا برنز که در دعوتنامه اپل نیز از آن استفاده شده است . البته گفته می شود که آیفون 9 در رنگ های متنوعی عرضه خواهد شد .

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس پلاس  مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام