اپل رسماً دعوتنامه مراسم خود را برای مهمانان ارسال کرد . طبق اعلام رسمی اپل این مراسم در تاریخ 12 سپتامبر برابر با 21 شهریور ساعت 10 صبح (21:30 به وقت ایران) در سالن استیو جابز در اپل پارک 2 برگزار خواهد شد .

انتظار می رود که اپل در این مراسم طبق روال هر ساله خود مشخصاً به معرفی آیفون های جدید بپردازد . گفته می شود اپل از آیفون ایکس اس (iPhone XS) و آیفون ایکس اس پلاس (iPhone XS Plus) به همراه آیفون 6.1 اینچی که برخی ها نام آن را آیفون SE2 و برخی ها آیفون 9 می نامند رونمایی کند . البته قبل از این شایعه شده بود که ممکن است نام دو آیفون جدید آیفون 11 (iPhone 11) و آیفون 11 پلاس (iPhone 11Plus) باشد اما احتمال اینکه نام آنها ایفون ایکس اس (iPhone XS) و آیفون ایکس اس پلاس (iPhone XS Plus) باشد بیشتر است .

همچنین در کنار آیفون های 2018 انتظار می رود که اپل از سری جدید ساعت هوشمند خود یعنی اپل واچ سری 4 (Apple Watch Series 4) نیز رونمایی کند .

نکته جالب در دعوتنامه اپل ، عکس و یا لوگویی می باشد که اپل استفاده کرده است ، در این دعوتنامه تصویر یک دایره برنزی وجود دارد که الهام گرفته از مقر جدید اپل یعنی اپل پارک 2 می باشد . رنگ برنزی و یا طلایی آن می تواند نشانه ای برای رنگ جدید آیفون ها باشد . همچنین برخی این تصویر دایره ای شکل را به امکان معرفی اپل واچ سری 4 با صفحه نمایش گرد ربط می دهند .

باید دید آیا اپل علاوه بر معرفی آیفون های جدید و اپل واچ سری 4 ، از محصول دیگری رونمایی خواهد کرد یا خیر ؟ برخی گمانه زنی ها احتمال معرفی آیپد پرو جدید در دو سایز را می دهند و برخی نیز منتظر معرفی و آپدیت جدید محصولات مک از جمله مکبوک ایر می باشند که البته احتمال آن در این مراسم بسیار کم به نظر می رسد .

همچنین احتمال معرفی نسخه های جدید از ایرپاد و اپل تیوی نیز وجود دارد ، ایرپاد 2 با قابلیت های جدید و البته رنگ های جدید که رنگ مشکی احتمال بسیار بیشتری دارد و بسیاری منتظر ایرپاد مشکی اپل می باشند .

باید 11 روز صبر کنیم و ببینیم کدام یک از این گمانه زنی ها به وقوع می پیوندد وآیا اپل سورپرایز جدیدی برای کاربران خود دارد یا نه ؟!

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیفون های 2018  مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام