بر اساس گزارش جدیدی که از 9to5Mac منتشر شده است، گفته می شود که اپل قصد دارد نام آیفون 6.5 اینچی با صفحه نمایش OLED را آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) بنامد .

پس از اعلام رسمی تاریخ مراسم پیش روی اپل که در 12 سپتامبر برابر با 21 شهریور ساعت 10 صبح (21:30 به وقت ایران) در سالن استیو جابز برگزار خواهد شد ، مشخص شد که اپل قصد دارد از سه مدل جدید آیفون در این مراسم رونمایی کند .

بر اساس شایعات و گمانه زنی ها معرفی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس پلاس در کنار آیفون 6.1 اینچی که برخی ها نام آن را آیفون SE2 و برخی ها آیفون 9 و البته برخی آیفون ایکس سی (iPhone XC) می نامند پیش بینی میشد. با مطرح شدن این موضوع که احتمالاً نام آیفون 6.5 اینچی اپل ، آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) خواهد بود به نظر می رسد اپل قصد دارد واژه Max را جایگزین پلاس نماید ، باید دید اپل از این تغییر نام چه هدفی را دنبال می کند .

البته گفته می شود که احتمال دارد اپل از حرف ایکس در مدل های جدید استفاده نخواهد کرد و آنها را آیفون 10 اس (iPhone 10S) و آیفون 10 اس مکس (iPhone 10S Max) صدا خواهد کرد .

صفحه نمایش آیفون ایکس اس 5.8 اینچ و آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) 6.5 اینچ OLED خواهد بود ، طراحی بدنه همانند آیفون ایکس یعنی بدنه شیشه ای با فریم دور استیل و در سه رنگ خاکستری ، نقره ای و طلایی یا برنز که به پردازنده A12 اپل و رم 4 گیگابایتی مجهز خواهند بود و احتمالاً در در سه ظرفیت 64 و 256 و 512 گیگابایت عرضه خواهند شد.

قیمت آیفون ایکس اس (iPhone XS) 899 دلار و قیمت آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) 999 دلار پیش بینی می شود .

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام