پس از اعلام رسمی تاریخ مراسم اپل ، تقریباً تمامی اخبار ؛ شایعات و پیش بینی ها معرفی 3 مدل آیفون جدید را تایید می کنند و طرفداران اپل بی صبرانه منتظر معرفی آیفون های 2018 می باشند . اما نام این 3 آیفون چالش بزرگی را برای همه ایجاد کرده است و پیش بینی ها و نظرات مختلفی پیرامون آن وجود دارد . نام دو آیفون 5.8 اینچ و 6.5 اینچی با صفحه نمایش OLED تقریباً مشخص است و نام های آیفون XS و آیفون XS Max به آنها نسبت داده می شود . اما نام آیفون 6.1 اینچی با صفحه نمایش LCD هنوز مشخص نیست و 3 نام مختلف آیفون XR یا آیفون XC و یا آیفون 9 به آن نسبت داده می شود .

حال در فاصله چند ساعت مانده تا شروع مراسم رسمی اپل عکسی در فضای مجازی منتشر شده است که گفته می شود متعلق به آیفون XR می باشد . سایتی که این عکس را منتشر کرده ادعا دارد که این عکس لو رفته از پنل پشتی آیفون XR یا آیفون XC می باشد .

 

بر اساس پیش بینی ها آیفون XR یا آیفون XC و یا آیفون 9 در رنگ های متنوع قرمز ، آبی ، نارنجی ، طلایی ، خاکستری و نقره ای عرضه خواهد شد . همچنین یکی از مهمترین مشخصات این آیفون پشتیبانی از دو سیم کارت می باشد که احتمالاً برای بسیاری از کاربران جذاب خوهد بود.

 

البته برخی نیز نام آیفون 6.1 اینچی اپل را آیفون SE2 پیش بینی می کنند. حال باید تا آخر مراسم امشب که در حدود 2 ساعت به طول می انجامد منتظر ماند و دید کدام گمانه زنی ها به وقوع می پیوندد .

قیمت آیفون XR یا آیفون 9 و یا آیفون XC، 749 دلار پیش بینی می شود و عرضه آن هم از تاریخ ۲۱ سپتامبر آغاز خواهد شد.

مراسم اپل چهارشنبه 21 شهریور ساعت 21:30 به وقت ایران در سالن استیو جابز برگزار خواهد شد. با پوشش این مراسم همراه شما خواهیم بود.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیفون XR مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام