به صفحه نمایش بزرگ خوش آمدید

صفحه نمایش سوپر رتینا در دو سایز ، بزرگترین نمایشگر آیفون تا کنون ، Face ID سریعتر ، هوشمندترین و قدرتمندترین پردازنده ای که تاکنون در گوشی های هوشمند به کار رفته است ، دوربین دوگانه فوق پیشرفته و بسیاری ویژگی های جذاب دیگر همه و همه در آیفون ایکس اس (iPhone Xs)

 

پیش فروش از تاریخ 14 سپتامبر و فروش از تاریخ 21 سپتامبر 2018

صفحه نمایش

سوپر رتینا در دو سایز بزرگ و بزرگتر .

نمایشگر OLED در آیفون Xs به شما دقیق ترین رنگ ها ، HDR ، مشکی واقعی ، روشنایی قابل توجه و کنتراست بالا را نشان می دهد . آیفون Xs Max دارای بزرگترین صفحه نمایش آیفون تاکنون می باشد .
طراحی تمام صفحه نمایشگر، یک بوم نقاشی زیبا و بزرگ را در اختیار شما قرار می دهد تا با آن هر کاری که بخواهید می توانید انجام دهید . این نمایشگر جدید ۶۰ درصد طیف رنگ پویاتر نسبت به آیفون ۱۰ دارد.

 

 

 

iPhone Xs

صفحه نمایش 5.8 اینچ

سوپر رتینا OLED 

رزولوشن 2436×1125

2.7 میلیون پیکسل 

458 ppi

 

 

 

iPhone Xs Max

صفحه نمایش 6.5 اینچ

سوپر رتینا OLED 

رزولوشن 2688×1242 

3.3میلیون پیکسل

458 ppi

طراحی بدنه

مقاوم ترین شیشه ای که تا به حال در ایفون ها استفاده شده است در آیفون ایکس اس (iPhone Xs) به کار رفته است . رنگ جدید طلایی که با تکنولوژی های جدید اتمی تهیه شده است در بدنه آیفون Xs و آیفون Xs Max استفاده شده است . استیل به کار رفته در بدنه دارای استاندارد جراحی می باشد و با ابزارهای بسیار دقیق و پیشرفته پرداخت و سیقل داده شده است .

شیشه مقاوم تری که در آیفون Xs استفاده شده در کنار فریم استیل دور آیفون و عایق بندی بی نقص آن سطح جدیدی از مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را امکان پذیر می کنند. آیفون Xs دارای استاندارد IP68 و مقاوم در برابر آب و گرد و غبار می باشد و تا دو متر زیر آب تا 30 دقیقه می تواند دوام بیاورد.

شیشه استفاده شده در پشت آیفون ایکس اس امکان شارژ وایرلس را فراهم می کند و البته شارژ آن از آیفون ایکس سریعتر شده است .

بدنه آیفون ایکس اس (iPhone Xs) و آیفون ایکس اس مکس (iPhone Xs Max) در سه رنگ طلایی ، خاکستری و نقره ای طراحی شده است. در رنگ های خاکستری و طلایی جدید از تکنولوژی PVD یا physical vapor deposition برای هرچه زیباتر شدن این رنگ ها و رفلکس هایی که ایجاد می کنند و هماهنگ تر شدن با بدنه شیشه ای استفاده شده است .

Face ID

سنسور تشخیص چهره یا همان Face ID در آیفون های جدید پیشرفته تر شده است. صورت شما پسورد شما می باشد. برای آنلاک کردن آیفون ، ورود به اپلیکیشن های مختلف و پرداخت با Apple Pay می توانید از Face ID استفاده کنید.
Face ID در آیفون ایکس اس (iPhone Xs) امن ترین و سریع ترین روش احراز هویت با چهره که تا کنون در گوشی های هوشمند استفاده شده است .

پردازنده A12 Bionic

اپل از تراشه‌A12 Bionic در آیفون های جدید استفاده کرده است.هوشمندترین و قدرتمندترین پردازنده ای که تاکنون در گوشی های هوشمند به کار رفته است . نسل جدید موتور عصبی در این تراشه به کار رفته است که سرعت آن 9 برابر A11 می باشد و می‌تواند در هر ثانیه ۵ تریلیون عملیات عصبی را پردازش کند، این در حالی است که در A11 این رقم به ۵۰۰ میلیارد می‌رسید.

اولین تراشه‌ی ۷ نانومتری دنیا که یک دستاورد بزرگ به شمار می‌رود. ۶.۹ میلیارد ترانزیستور در این تراشه جای داده شده است. پردازنده سریع A12 در بهبود عملکرد واقعیت افزوده بسیار تاثیرگذار است و باعث می‌شود تا گوشی بتواند بصورت آنی اشیاء متحرک مانند بازیکنان زمین بازی را تشخیص دهد.

قابلیت‌های iOS مانند پشتیبانی از واقعیت افزوده، میان‌برهای سیری، و غیره در آیفون XS همگی به لطف پردازنده‌ی جدید تا ۹ بار سریع‌تر اجرا می‌شوند. نه تنها سریع‌تر اجرا می‌شوند بلکه مصرف انرژی کمتری نیز دارند این کاهش مصرف انرژی به یک دهم می‌رسد.

پردازنده جدید گرافیکی 4 هسته ای باعث بهبود عملکرد دوربین ، بازی و ویرایش ویدیو ها می‌شود. تجربه پرتره باورنکردنی توسط Depth Control در آیفون Xs بسیار جذاب خواهد بود. سرعت پردازنده گرافیکی در A12 در حدود 50 درصد سریعتر از A11 می باشد .

سرعت پردازنده A12 نسبت به A11 در حدود 15 درصد سریعتر و مصرف انرژی آن 50 درصد کمتر شده است .

دوربین

دوربین دوگانه فوق پیشرفته

با استفاده از سنسورهای پیشرفته ، ISP و موتور عصبی عکس هایی با آیفون Xs می توانید بگیرید که تاکنون با هیچ گوشی هوشمندی نتوانستید .

اپل در آیفون XS از یک سیستم دوربین جدید استفاده کرده‌ که در آن یک دوربین ۱۲ مگاپیسکلی عریض در کنار یک دوربین ۱۲ مگاپیسلی تله قرار گرفته است. سنسور جدید در دوربین عریض f1.8 دارد و دوربین تله f/2.4 دارد. دوربین ۷ مگاپیکسلی جلو نیز f2.2 دارد.
قابلیت جدید Smart HDR به آیفون Xs اضافه شده است . در آیفون Xs به لطف پردازنده سریع A12 آیفون می‌تواند ۴ فریم را بدون تاخیر ضبط کند. یعنی در این حالت تاخیر شاتر تقریبا صفر است. این قابلیت به شما کمک می کند که نور و سایه با جزئیات بیشتر و دقیق تری در عکس شما نشان داده شود .

سنسور جدید در دوربین آیفون ایکس اس کیفیت بهتر عکس ، دقت بیشتر رنگ ها و کاهش نویز درعکس هایی که در نور کم گرفته می شوند را به ارمغان می آورد . اگر در تصاویر گرفته شده شی متحری باشد پردازنده A12 مشکل را حل می‌کند و تصویر واضح را نشان می‌دهد.

قابلیت تصویر برداری پرتره نیز بهبود یافته است و نه تنها کیفیت تصویر آن افزایش یافته بلکه حالت بوکه پس زمینه نیز به مراتب بهتر شده است.

Gigabit-class LTE

آیفون‌های جدید از فناوری Gigabite-Class LTE پشتیبانی می‌کنند که به معنی پهنای باند به مراتب بیشتر در اتصال LTE می باشد. این تکنولوژی امکان دانلود فوق سریع زمانیکه از اینترنت سیم کارت استفاده می کنید را برای شما فراهم می کند.

باطری

طول عمر باتری در آیفون Xs در حدود 30 دقیقه بیشتر از آیفون X است. باطری آیفون Xs Max اما ۹۰ دقیقه بیشتر از X دوام می‌آورد.

قیمت و ظرفیت

آیفون Xs در 3 رنگ طلایی ، نقره ای و خاکستری و در سه ظرفیت 64 ، 256 و 512 گیگابایت با قیمت 999 ، 1149 و 1349 دلار عرضه می شود .

آیفون Xs Max در 3 رنگ طلایی ، نقره ای و خاکستری و در سه ظرفیت 64 ، 256 و 512 گیگابایت با قیمت 1099 ، 1249 و 1449 دلار عرضه می شود .

512GB

256GB

64GB

1349 دلار

1149

999 دلار

iPhone Xs

1449 دلار

1249

1099 دلار

iPhone Xs Max

خرید آیفون Xs

شما میتوانید آیفون Xs و آیفون Xs Max را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت و 18 ماه گارانتی رسمی در ایران خریداری کنید.

 

همین حالا خرید کنید