اپل واچ سری ۴

همه چیز برای شما بهتر شده است

باز طراحی و مهندسی مدرن برای شما تا فعال تر و سالم تر باشید و ارتباطات موثر تری بر قرار کنید.

پیش فروش از تاریخ 14 سپتامبر و فروش از تاریخ 21 سپتامبر 2018

طراحی جدید

تغییری در جهت تکامل

صفحه نمایش اپل واچ سری ۴ بزرگترین صفحه نمایش مدل های مختلف اپل واچ تاکنون را دارد. دکمه Digital Crown با بازخورد لمسی مجدد طراحی شده است. اپل واچ جدید مانند سایر اپل واچ ها برای کاربرانش مدرن و کارا است و همه آنچه می توان از یک ساعت هوشمند انتظار داشت را داراست.

 

بزرگترین صفحه نمایش اپل واچ تاکنون، این واقعا بزرگ است.

این صفحه نمایش مشخصه بارز اپل واچ سری ۴ است.چالش اصلی در طراحی این صفحه نمایش بود که مهندسان بتوانند بدون افزایش قابل ملاحظه سایز دستگاه، صفحه نمایش بزرگتری برای آن طراحی کنند و همچنین بتوانند بالاترین کارایی باطری را داشته باشند. لبه های باریکتر دستگاه امکان دید را تا ۳۰درصد افزایش داده و تکنولوژی جدید صفحه نمایش LTPO به طرز قابل توجهی عمر باطری را افزایش داده و می توان با یکبار شارژ یک روز کامل از اپل واچ استفاده کرد.

گوشه های منحنی با شعاع تابش نور تطابق دارد تا ظاهری شکیل و قابل استفاده به دستگاه بدهد. هم چنین این امکان را فراهم‌می آورد که بهترین تصاویر و سطح لمسی را برای کاربر ایجاد کند.

اطلاعات بیشتر در هر میلی متر

رابط کاربری برای استفاده کامل از صفحه نمایش بازطراحی شده است تا بتوان اطلاعات بیشتری را در صفحه نمایش جا داد. واچ فیس جدید infograph اینوگرافی جدیدی را مورد استفاده قرار داده که می تواند ۸ فاکتور مختلف را نشان دهد و دید کاملتری را برای کاربر فراهم کند.

واچ فیس Infograph: شامل شاخص کیفیت هوا، شاخص UV، ضربان قلب، فعالیت، موزیک، ورزش، تنفس و آب و هوا می باشد.

Digital crown

Digital Crown دوباره متولد شده است.

Digital Crown اختراع شده تا یک راه آسان برای حرکت ساعت باشد و مانعی برای صفحه نمایش ایجاد نکند. این مکانیسم در اپل واچ سری ۴ کاملا بازطراحی شده است. بازخورد لمسی در حال حاضر بسیار دقیق است و ‌مانند کلیک عمل می کند. الکترود تیتانیوم به کار رفته در بالای صفحه امکان استفاده از اپلیکیشن ECG را به راحتی با انگشتان فراهم‌کرده است. اپ ECG اواخر امستال عرضه خواهد شد.

درحال حاضر یکی از پیچیده ترین سیستم های اپل، Digital Crown در اپل واچ سری ۴ می باشد که قابلیت های قابل ملاحظه ای را در فضای کم فراهم کرده است. کل مونتاژ دستگاه ۳۰درصد کوچکتر شده است در حالیکه کل قطعات آن ۲۱درصد بیشتر شده است.

سنسور قلب

دو سنسور مراقب قلب شماست.

سنسورنوری قلب از ابتدا بخشی از اپل واچ بوده است. این سنسور ضربان قلب شما را اندازه گیری می کند. سنسور جدید قلب یک سنسور الکتریکی است که تشکیل شده است از الکترود در Digital Crown و الکترودهایی در پشت ساعت که شما می توانید برنامه ECG را برای تولید ECG با الکتروکاردیوگرام استفاده کنید و اطلاعات خود را با پزشکتان به اشتراک بگذارید.

قابلیت های جدیدی برای تحت نظر قرار دادن ضربان قلب در نظر گرفته شده است، اپل واچ 4 هشدار می‌دهد که ضربان قلب شما کند می‌زند. قابلیت دوم کنترل و بررسی ریتم ضربان قلب است. در زمانی که ضربان قلب کاربر دچار اختلال می‌شود اپل واچ با اورژانس تماس خواهد گرفت.

اپل واچ سری ۴ سقوط از ارتفاع را تشخیص خواهد داد . اگر برخورد شدیدی با زمین داشته باشید ساعت بصورت پیش‌فرض پیشنهاد تماس با اورژانس را می‌دهد و اگر پاسخی به ساعت ندهید بصورت خودکار تماس برقرار می‌شود.

اپل واچ سری ۴ بهینه سازی شده است به این معنا که حجم دستگاه کوچک شده اما با وجود کوچک شدن قطعات ،ساعت جدید قدرتمند تر و باریک تر شده است و عمر باطری آن به ۱۸ساعت ارتقا یافته است.

 

  • حافظه داخلی نسل چهارم اپل واچ دو برابر شده است و 16 گیگابایت می باشد .

 

  • اپل واچ سری 4 در دو سایز 40 و 44 میلیمتر عرضه خواهد شد .

 

 

چیپ S4 جدید

چیپ S4 جدید فقط یک پردازنده نیست ، به آن Silicon in Package (sip) گفته می شود که کل سیستم را بطور یکپارچه دربرمیگیرد. این ساختار قابلیت های شگفت انگیزی در یک فضای کوچک را فراهم می آورد. در واقع اپل واچ سری ۴ تنها محصول جهان است که بطور کامل با sip کار می کند.

 

دو برابر سریعتر

پردازنده نسل چهارم اپل واچ از همیشه سریعتر است. برنامه ها سریعتر باز می شوند و سرعت بالای آن در همه ی کارهای دستگاه به راحتی قابل لمس است. سرعت پردازنده نسل چهارم اپل واچ 2 برابر اپل واچ سری 3 می باشد .

 

 

 

اسپیکرهای قوی تر

اسیکرهای اپل واچ سری ۴ بزرگتر و قدرتمندتر هستند. اسپیکرها بطور قابل ملاحظه ای صداهای واضح تر و بلندتری از Siri و تاکی واکی را به گوش شما می رسانند. همچنین میکروفون ها به جهت دیگر دستگاه منتقل شده تا صدای زنگ تلفن شما اکو نداشته باشد. قدرت صدای اسپیکر نسل چهارم اپل واچ 50 درصد بیشتر از اپل واچ سری 3 می باشد .

قیمت اپل واچ سری 4

نسخه GPS اپل واچ سری ۴ از ۳۹۹ دلار شروع می‌شود و نسخه‌ی سلولار ۴۹۹ دلار قیمت دارد. اپل واچ سری ۴ سلولار با بدنه استیل و بند اسپرت 699 دلار و با بند میلان 799 دلار می باشد .

اپل واچ سری ۳ نیز با کاهش قیمت به ۲۷۹ دلار رسیده است.

خرید اپل واچ سری 4

شما میتوانید اپل واچ سری 4 را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت و گارانتی در ایران خریداری کنید.

 

همین حالا خرید کنید