iPhone XR

زیبا و درخشان، از هر زاویه که به آن نگاه می کنید.

صفحه نمایش رتینای جدید، پیشرفته ترین نمایشگر LCD در گوشی های هوشمند ، Face ID سریعتر ، هوشمندترین و قدرتمندترین پردازنده ای که تاکنون در گوشی های هوشمند به کار رفته است ، دوربین فوق پیشرفته و بسیاری ویژگی های جذاب دیگر همه و همه در آیفون XR

 

پیش فروش از تاریخ 19 اکتبر و فروش از تاریخ 26 اکتبر 2018

صفحه نمایش

صفحه نمایش جدیدی که در آیفون ایکس آر (iPhone XR) به کار گرفته شده ، پیشرفته ترین نمایشگر از نوع LCD می باشد که تاکنون در این صنعت استفاده شده است. نوآوری در طراحی بک لایت، این امکان را فراهم می کند که صفحه نمایش به گوشه ها کشیده شود. بنابراین شما قادر خواهید بود که تصویر و رنگ واقعی ( true – to – life ) را مشاهده کنید.
نمایشگر تمام صفحه LCD به کار رفته در آیفون XR با رزولوشن ۱۷۹۲ × ۸۲۸ و سایز ۶.۱ اینج رتینا دارای ویژگی True Tone بزرگترین صفحه نمایش از نوع LCD می باشد که تاکنون در آیفون ها استفاده شده است.

طراحی بدنه

مقاوم ترین شیشه ای که تا به حال در گوشی های هوشمند استفاده شده است در صفحه نمایش آیفون ایکس آر (iPhone XR) به کار رفته است . آلومینیوم به کار رفته در بدنه دارای گرید هوافضا می باشد و با ابزارهای بسیار دقیق و پیشرفته پرداخت و سیقل داده شده است و در 6 رنگ جدید زیبا و خیره کننده قرمز ، آبی ، مشکی ، سفید ، مرجانی و زرد عرضه می شود. رنگ بدنه در 7 لایه پردازش می شود و باعث می شود که رنگ نهایی بسیار کامل و درخشان و عمیق دیده شود.

آیفون XR دارای استاندارد IP67 و مقاوم در برابر آب و گرد و غبار می باشد.

همچنین شیشه استفاده شده در پشت آیفون XR امکان شارژ وایرلس را فراهم می کند .

Face ID

سنسور تشخیص چهره یا همان Face ID در آیفون های جدید پیشرفته تر شده است. صورت شما پسورد شما می باشد. برای آنلاک کردن آیفون ، ورود به اپلیکیشن های مختلف و پرداخت با Apple Pay می توانید از Face ID استفاده کنید.
Face ID در آیفون ایکس آر (iPhone XR) امن ترین و سریع ترین روش احراز هویت با چهره می باش که تاکنون در گوشی های هوشمند استفاده شده است .

پردازنده A12 Bionic

اپل از تراشه‌A12 Bionic در آیفون های جدید استفاده کرده است. هوشمندترین و قدرتمندترین پردازنده ای که تاکنون در گوشی های هوشمند به کار رفته است . نسل جدید موتور عصبی در این تراشه به کار رفته است که سرعت آن 9 برابر A11 می باشد و می‌تواند در هر ثانیه ۵ تریلیون عملیات عصبی را پردازش کند، این در حالی است که در A11 این رقم به ۵۰۰ میلیارد می‌رسید.

اولین تراشه‌ی ۷ نانومتری دنیا که یک دستاورد بزرگ به شمار می‌رود. ۶.۹ میلیارد ترانزیستور در این تراشه جای داده شده است .

پردازنده سریع A12 در بهبود عملکرد واقعیت افزوده بسیار تاثیرگذار است و باعث می‌شود تا گوشی بتواند بصورت آنی اشیاء متحرک مانند بازیکنان زمین بازی را تشخیص دهد.

قابلیت‌های iOS مانند پشتیبانی از واقعیت افزوده، میان‌برهای سیری، و غیره در آیفون XR همگی به لطف پردازنده‌ی جدید تا ۹ بار سریع‌تر اجرا می‌شوند. نه تنها سریع‌تر اجرا می‌شوند بلکه مصرف انرژی کمتری نیز دارند این کاهش مصرف انرژی به یک دهم می‌رسد.

پردازنده جدید گرافیکی 4 هسته ای باعث بهبود عملکرد دوربین ، بازی و ویرایش ویدیو ها می‌شود. سرعت پردازنده گرافیکی در A12 در حدود 50 درصد سریعتر از A11 می باشد .

سرعت پردازنده نسبت به A11 در حدود 15 درصد سریعتر و مصرف انرژی آن 50 درصد کمتر شده است .

دوربین

دوربین فوق پیشرفته

دوربین آیفون به عنوان محبوبترین دوربین در بین گوشی های هوشمند دنیا، عصر جدیدی از عکاسی و فیلمبرداری را تعریف کرده است. با استفاده از سنسورهای پیشرفته ، ISP و موتور عصبی عکس هایی با آیفون XR می توانید بگیرید که تاکنون با هیچ گوشی هوشمندی نتوانستید .

اپل در آیفون ایکس آر (iPhone XR) از یک دوربین ۱۲ مگاپیسکلی تک لنزی استفاده کرده است . دارای دیافراگم f/1.8 و زوم دیجیتال 5 برابر با قابلیت فیلمبرداری 4K ، Full HD و HD. دوربین جلوی آیفون ایکس آر ۷ مگاپیکسل با قابلیت فیلمبرداری Full HD می باشد.

قابلیت جدید Smart HDR به آیفون XR اضافه شده است . در آیفون ایکس آر به لطف پردازنده سریع A12 آیفون می‌تواند ۴ فریم را بدون تاخیر ضبط کند. یعنی در این حالت تاخیر شاتر تقریبا صفر است. این قابلیت به شما کمک می کند که نور و سایه با جزئیات بیشتر و دقیق تری در عکس شما نشان داده شود .

سنسور جدید در دوربین آیفون XR کیفیت بهتر عکس ، دقت بیشتر رنگ ها و کاهش نویز درعکس هایی که در نور کم گرفته می شوند را به ارمغان می آورد . اگر در تصاویر گرفته شده شی متحری باشد پردازنده A12 مشکل را حل می‌کند و تصویر واضح را نشان می‌دهد.

قابلیت تصویر برداری پرتره نیز بهبود یافته است و نه تنها کیفیت تصویر آن افزایش یافته بلکه حالت بوکه پس زمینه نیز به مراتب بهتر شده است.

باطری

طول عمر باتری در آیفون XR ، حدوداً 90 دقیقه بیشتر از آیفون 8 پلاس می باشد.

 

قیمت و ظرفیت

آیفون XR در سه ظرفیت 64 ، 128 و 256 گیگابایت و به ترتیب با قیمت های 749 ، 799 و 899 دلار عرضه می شود.

آیفون ۷ همچنان تولید خواهد شد و قیمت پایه‌ی آن ۴۹۹ دلار خواهد بود، آیفون ۸ نیز با ۵۹۹ دلار همچنان در بازار به فروش خواهد رسید.

 

خرید آیفون XR

شما میتوانید آیفون XR را از فروشگاه اینترنتی پرشین اپل همراه با بهترین قیمت و 18 ماه گارانتی رسمی در ایران خریداری کنید.

همین حالا خرید کنید