اپل رسماً اعلام کرد که رویدادی را در تاریخ 30 اکتبر 2018 برگزار خواهد کرد و در این مراسم آیپد پرو جدید و مک های جدید را معرفی خواهد کرد. اپل دیروز دعوت نامه های این مراسم را برای مهمانان خود ارسال کرد. این مراسم در روز سه شنبه 30 اکتبر در سالن Howard Gilman Opera در آکادمی موزیک بروکلین در نیویورک برگزار خواهد شد .

روی دعوت نامه این عبارت نوشته شده است : “There’s more in the making”

 

 

اپل در این مراسم از دو مدل جدید آیپد پرو که احتمالاً 10.5 و 13 اینچ خواهند بود رونمایی خواهد کرد. حذف دکمه هوم ، لبه های باریکتر صفحه نمایش و اضافه شدن سنسور تشخیص چهره (Face ID) از تغییرات جدیدی خواهد بود که انتظار می رود در آیپد پرو جدید رخ دهد.

 

 

اپل همچنین گفته است که در این مراسم از مک های جدید رونمایی خواهد کرد. با توجه به اینکه اپل به تازگی نسل جدید مکبوک پرو را معرفی و عرضه کرده است انتظار می رود به جز مکبوک پرو جدید آپدیت جدیدی از سایر مک ها عرضه شود.

نسخه جدید و اقتصادی مکبوک 12 اینچی یکی از مک هایی می باشد که انتظار می رود معرفی شود ، گفته می شود این مکبوک جدید ممکن است جایگزین مکبوک ایر 11 اینچ شود. همچنین آپدید آیمک ، مک مینی و مک پرو نیز احتمالاً انجام خواهد شد، احتمال معرفی نسخه جدید مک مینی بسیار بالاتر از دیگر مک ها می باشد چرا که از تاریخ معرفی آخرین نسخه مک مینی زمان زیادی می گذرد.

طبق اعلام اپل ، مراسم 30 اکتبر به صورت زنده و از ساعت 10 صبح به وقت نیویورک در سایت اپل پخش خواهد شد.

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام