اپل در مراسم 30 اکتبر 2018 در کنار معرفی نسل جدید مک مینی و مکبوک ایر از آیپد پرو 2018 نیز رونمایی کرد. آیپد پرو جدید کاملاً باز طراحی شده و جدیترین تکنولوژی های اپل در آن به کار رفته است. نسل جدید آیپد پرو در دو مدل آیپد پرو 11 اینچ و آیپد پرو 12.9 اینچ می باشد که مهمترین تغییرات آن نسبت به نسل قبلی طراحی بدنه آن با لبه های تخت ، حذف دکمه هوم و اضافه شدن قابلیت سنسور تشخیص چهره (Face ID) می باشد. آیپد پرو 2018 با بهره گیری از پردازنده A12X Bionic اپل بسیار قدرتمند می باشد.

iFixit طبق روال همیشگی خود پس از معرفی و عرضه یک محصول جدید اقدام به کالبدشکافی آن کرده و آیپد پرو 11 اینچ را کالبد شکافی کرده است که در ادامه آن را با هم بررسی می کنیم.

iFixit نمره پایین تعمیرپذیری 3 از 10 را به آیپد پرو 11 اینچ داده است. قسمت پورت USB-C ماژولار می باشد و به راحتی جدا می شود و قابل تعویض است. LCD و گلس روی آن به هم چسبیده است و در صورت شکسته شدن تاچ یا گلس کل LCD باید تعویض شود که باعث افزایش هزینه تعمیر می شود. از آنجایی که بیشتر قطعات توسط چسب در جای خود قرار گرفته اند تعمیرپذیری آیپد پرو را سخت می کند. همچنین اسپیکرها و لاجیک‌برد مانعی برای دسترسی به چیپ A12X می باشند.

بر روی بورد آیپد پرو 2018 علاوه بر چیپ A12X Bionic یک حافظه فلش توشیبا که در این مدل 64 گیگابایت می باشد قرار دارد به اضافه دو عدد رم Micron 4 گیگابایتی ، ماژول WiFi و بلوتوث ، کنترل کننده NFC ، و دو کنترلر تاچ صفحه و یک کنترلر انرژی .

 

ویژگی ها :

  • صفحه نمایش 11 اینچ LCD با رزولوشن 2388 × 1668
  • پردازنده A12X Bionic اپل
  • مدل نامبر : A1980
  • 4 ووفر و 4 توییتر برای 8 اسپیکر
  • لاجیک بورد با چسب فیکس شده است
  • باطری با نوار چسبدار کششی دارای برجستگی برای درآوردن در آیپد قرار گرفته است
  • باطری 7812 mAh ۳.۷۷ ولتی ۲۹.۴۵ وات‌ساعتی
  • پورت USB-C ماژولار

 

در ادامه می توانید تصاویر کالبد شکافی آیپد پرو 11 اینچ را مشاهده نمایید.

 

کالبد شکافی آیپد پرو 11 اینچ

کالبد شکافی آیپد پرو 11 اینچ

کالبد شکافی آیپد پرو 11 اینچ

کالبد شکافی آیپد پرو 11 اینچ

 

بررسی تخصصی آیپد پرو 2018

————————————————————-

خرید آیپد پرو 2018

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام