همانند یک کامپیوتر.

شبیه به هیچ کامپیوتری نیست.

با آیپد پرو جدید شما هر آنچه از یک کامپیوتر می خواهید به دست می آورید، همراه با بسیاری چیزهای باور نکردنی که هرگز از آن انتظار نداشتید.

بسیار قدرتمندتر از اکثر کامپیوترها. و قابل حمل تر از همه آنهاست.

 

 

آیپد پرو با چیپ A12X Bionic و موتور عصبی. که تجربه شما را در ارتباط با عکس ها ، بازی و واقعیت افزوده (AR) دگرگون می کند. A12X Bionic آیپد پرو را سریع تر از اکثر لپ تاپ ها می سازد و قدرتی کافی برای کار با اپلیکیشن هایی که روزانه از آنها استفاده می کنید را فراهم می کند. حتی برنامه های حرفه ای نظیر Adobe Photoshop CC.
برنامه Adobe Photoshop CC در سال 2019 به آیپد می آید.

با قدرت تمام با شما در حرکت است.
آیپد پرو از باریک ترین لپ تاپ هم باریک تر است. وزن آن فقط یک پوند است و تا 10 ساعت عمر باطری آن امکان استفاده از آنرا در تمام طول روز به شما می دهد. در حرکت و هرجایی همیشه به وای فای و Gigabit class LTE می تواند وصل باشد. شما حتی می توانید با آن پروژه هایتان را انجام دهید و از فایل هایتان پرینت بگیرید و فایلهایتان را به صورت بی سیم برای دیگران ارسال نمایید.

آیپد پرو یک کامپیوتر است که به شما اجازه می دهد هر کاری را با تاچ انجام دهید.

 

 

 

آیپد پرو هر کاری را که یک کامپیوتر انجام می دهد می تواند انجام دهد، اما با درک بصری بیشتر. با اندکی ضربه و لمس می توانید از چند اپلیکیشن به صورت همزمان استفاده کنید. اشیاء را بین اپ های مختلف با کشیدن و انداختن می توانید جابجا کنید و یا با یک سوئیپ بین اپلیکیشن های مختلف حرکت کنید.

 

 

آیپد پرو همانند آیفون شما کار می کند بنابراین کار کردن با آن برای شما آشناست. سیستم عامل آیپد پرو همان سیستم عامل آیفون شما یعنی iOS می باشد، بنابراین هر کاری که آیفون شما انجام می دهد آیپد پرو هم انجام می دهد بعلاوه اینکه خیلی از کارها را فقط آیپد می تواند انجام دهد. و اقبال اینجاست که شما الان می دانید چگونه از آن استفاده کنید. فقط tap ، swipe ، pinch و زوم کنید.

آیپد پرو همانند یک کامپیوتر کار می کند.

و در اکثر موارد کامپیوتر ها نمی توانند همانند آن عمل کنند.

 

 

 

آیپد پرو زمانیکه نیاز دارید با کیبورد کار می کند. کیبورد فول سایز به شما امکان پاسخ دادن ایمیل ها ، نوشتن مقاله و بسیاری کارهای دیگر را می دهد و حتی همانند یک ترکپد می تواند عمل کند. اگر شما یک کیبورد فیزیکی فول سایز می خواهید فقط کافیست Smart Keyboard Folio را به آیپد پرو متصل کنید و با آن یک تایپ فوق العاده را تجربه کنید. اسمارت کیبوردی که پشت و روی آیپد را نیز پوشش می دهد.

 

 

 

آیپد پرو همچنین دفترچه یادداشت ، بوم نقاشی، اسکنر و یک دیوایس فوق العاده برای AR می باشد. با قلم اپل یادداشت برداری کنید و یا یک طرح ایجاد کنید. با دوربین آیپد اسناد خود را اسکن کنید سپس آنها را علامت بزنید و ارسال کنید. و یا دنیای خود را با تجربه واقعیت افزوده (AR) تغییر دهید، تجربه ای که اشیاء دیجیتال را با اطلاعاتی از دنیای واقعی ترکیب می کند و به شما نشان می دهد.

آیپد پرو اپلیکیشن هایی که از یک کامپیوتر انتظار دارید را داراست

به علاوه میلیون ها اپ که فقط برای آیپد طراحی شده اند.

 

 

 

تمام اپ های فوق العاده ای که شما هر روز از آنها استفاده می کنید در آیپد پرو وجود دارند. همانند Photos ، Messages ، Apple News ، Safari ، Mail ، Calendar و بسیاری اپ دیگر. همچنین اپ های خلاقانه دیگری از جمله Pages و Keynote و اپ های آشنایی همچون Microsoft Word و Adobe Photoshop CC همه در آیپد پرو قابل استفاده می باشند.

 

 

و آنهایی که آیپد پرو را به هر چیزی که می خواهید تبدیل می کنند. هر اپلیکیشن در اپ استور به گونه ای طراحی شده که از قدرت سخت افزاری و صفحه نمایش بزرگ آیپد پرو به طور کامل استفاده می کند و بهره می برد. اپ استور برای ساختن، سرگرمی، آموزش،طراحی و … به شما بهترین اپ ها در دنیا را پیشنهاد می کند.

محل ذخیره فایل های شما،

و راهی برای دستری به آنها از طریق تمامی دیوایس هایتان.

 

 

تمام فایل های شما در یک محل مرکزی قرار دارند. به کمک اپ Files شما می توانید هر آنچه در iCloud Drive دارید را سازماندهی و مدیریت کنید. همچنین در سرویس های کلود دیگر نظیر Box و Dropbox هر چیزی که می خواهید روی آیپد پرو شما قرار دارد و هر لحظه که بخواهید به آنها دسترسی دارید. بنابراین اینکه کجا هستید اصلاً مهم نیست چرا که فایل های شما همیشه با شما هستند.

 

 

 

با iCloud تمام اطلاعات مهم شما روی تمام دیوایس های شما هستن. با امنیت کامل عکس ها ، ویدیوها، موزیک، اپلیکیشن ها ، فایل ها، کانتکت ها و هر آنچه می خواهید را در iCloud ذخیره نمایید. بنابراین همه چیز همیشه و همه جا در دسترس شما می باشد و با آیپد، آیفون، مک و حتی ویندوز به آنها دسترسی خواهید داشت.

آیپد پرو ساخته شده تا از حریم خصوصی شما محافظت کند.

 

 

 

همه چیز شما در امن و امان می باشد. این به این خاطر است که آیپد پرو مجهز به ویژگی Face ID می باشد که امن ترین سیستم تایید هویت در تبلت و کامپیوتر است. همچنین از ویژگی دیگری تحت عنوان ” پیشگیری هوشمندانه ردیابی ” ( Intelligent Tracking Prevention) در سافاری بهره می برد که اجازه نمی دهد وب سایت ها اطلاعات و علایق شخصی تان را جمع آوری نمایند.

آیپد پرو به صورت خودکار همیشه به روز می باشد.

 

 

 

با آیپد پرو بدون هیچ زحمتی همیشه آپدیت خواهید بود. با روشن کردن بخش آپدیت خودکار در iOS 12 همیشه به صورت اتوماتیک آخرین نسخه iOS دانلود و روی آیپد شما نصب خواهد شد. بنابراین شما همیشه از جدیدترین ویژگی ها ، تکنولوژی های جدید و آخرین آپدیت های امنیتی بهره خواهید برد.

آیپد پرو برای همه طراحی شده است.

 

 

 

به اعتقاد اپل، تکنولوژی زمانی قدرتمند خواهد بود که همه بتوانند از آن بهره مند شوند و به توانمندسازی همه کمک کند. از همین رو آیپد پرو با دسترسی به ویژگی های منحصر به فرد به همه افراد جامعه امکان کار با آن را می دهد. با قابلیت VoiceOver افراد نابینا قادرند متوجه شوند که روی صفحه نمایش آیپدشان چه اتفاقی می افتد، با قابلیت Switch Control می توان بدون لمس کردن آیپد با آن کار کرد.