همانطور که می دانید شرکت سامسونگ در اواخر سال 2018 از نمونه اولیه گوشی هوشمند تاشو خود رونمایی کرد. اسمارتفونی که قرار است در سال 2019 نسخه تولیدی یا نهایی آن معرفی و عرضه شود. در این بین شرکت های دیگری نیز روی گوشی هوشمند منعطف مشغول به کار هستند و یکی از آنها اپل است که به دنبال تولید اولین آیفون تاشو می باشد.

علاوه بر سامسونگ و اپل، شرکت های دیگری چون هوآوی و ال جی نیز چنین پروژه ای را در دست توسعه دارند. به تازگی اپل پتنتی به ثبت رسانده است که گوشی هوشمند منعطف با صفحه نمایش OLED را نشان می دهد. اپل در نظر دارد بزودی اولین آیفون تاشو با صفحه نمایش انعطاف پذیر را معرفی کند.

 

پتنت آیفون تاشو

این پتنت که به تازگی به بیرون درز پیدا کرده در سال 2018 توسط اپل به ثبت رسیده و پیداست که کوپرتینویی ها مدتهاست کار روی گوشی هوشمند انعطاف پذیر را آغاز کردند. براساس این پتنت، گوشی هوشمند را می توان به حالت های مختلفی درآورد و همانطور گفته شد، پتنت جزئیات بیشتری را در برنمی گیرد.

با این حال حدس می زنیم اپل در سال 2019 یا 2020 اولین آیفون تاشو خود را معرفی کند. در این بین باید به انتظار ادامه داد تا مشخص شود، اپل برای تلفن هوشمند منعطف خود چه برنامه ای در سر دارد. پیشتر گفته شد، شرکت های مختلفی هستند که پروژه ساخت گوشی هوشمند یا تبلت منعطف را آغاز کردند و انتظار می رود اپل برای ساخت چنین دیوایسی از شرکت ال جی یا سامسونگ در جهت تهیه پنل نمایشگر کمک بگیرد.

 

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیفون تاشو مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام