پیشتر شایعه شد اپل در سال 2019 نسل جدید تبلت کوچک آیپد مینی را با عنوان آیپد مینی 5 معرفی می کند. اخیرا نیز تصویر قاب محافظ این تبلت به بیرون درز کرد که آن را با اسپیکرهایی در قسمت زیرین، کلیدهای پاور و دکمه های صدا نشان می داد.

 

قاب آیپد مینی 5

 

حال نوبت به تصویر رندر شده آیپد مینی 5 رسیده است. اگرچه انتظار داریم اپل طراحی مشابه آیپدهای سال 2018 برای آیپد مینی 5 در نظر گیرد و از طراحی لبه های تخت استفاده نماید و دکمه هوم نیز حذف شود  اما تصاویر رندر شده یک طراحی معمولی و قدیمی را نشان می دهند.

از یک سو حاشیه صفحه نمایش تغییر خاصی پیدا نکرده و دکمه Home همچنان به چشم می خورد. به نظر می رسد تنها باید شاهد کاهش ضخامت آیپد مینی جدید باشیم و چند سنسور از جمله سنسور تشخیص چهره یا همان فیس آیدی و چندی دیگر به نسل پنجم آیپد مینی افزوده شود.

انتظار می رود در آیپد مینی 5 پورت USB-C، پردازنده A12، حافظه رم 3 گیگابایتی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و چند ویژگی جدید دیگر به کار گرفته شود. به هر حال جهت کسب اطلاعات دقیق باید تا اواسط 2019 منتظر ماند.

 

آیپد مینی 5

 

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیپد مینی 5 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام