اپل نخستین بار در سال 2017 اولین گوشی هوشمند آیفون ایکس خود را معرفی کرد. گوشی هوشمندی که از زبان طراحی کاملاً جدیدی بهره می برد و توانست مورد توجه قرار گیرد. سال 2018 نیز شاهد رونمایی سه مدل آیفون ایکس آر، آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس بودیم. حال این سوال مطرح است که آیا اپل از عنوان X در آیفون 2019 استفاده خواهد کرد یا نه.

اگرچه انتظار می رفت عناوین دیگری به کار گرفته شود اما کوپرتینویی ها به همین نام بسنده کردند. حال در این بین سوالی مطرح می شود که در سال 2019 آیفون چه نامی به خود می گیرد؟ اینکه اپل بخواهد عناوینی چون آیفون XYZ یا آیفون XX را به کار گیرد بدون شک مضحک بوده و با واکنش های منفی طرفداران و دیگر افراد رو به رو می شود.

بنابراین انتظار داریم با اسامی جدیدی فاقد حرف X رو به رو باشیم. از آنجایی که آیفون ایکس یا 10 در دهمین سال معرفی آیفون رونمایی شد، این نام برای آن تعیین شده تا به عنوان تلفن هوشمندی خاص به شمار رود. از این رو معنایی ندارد که چنین نامی را در آیفون های بعدی هم مشاهده کنیم.

در سال 2017 اپل ترجیح داد با حذف 9 از آیفون 8 به آیفون 10 منتقل شود و معرفی تلفن هوشمندی با نام آیفون ایکس در سال های بعد، امر اشتباهی می باشد. این احتمال وجود دارد در آیفون 2019 اپل از نام هایی چون آیفون ایکس اس 2 یا ایکس آر 2 به جای آیفون XYZ یا XX استفاده کند.

پیش بینی می شود نام های دیگری به جز عناوین مورد اشاره را در آیفون 2019 شاهد باشیم. احتمالا در سال 2020 نیاز اسامی کاملا جدیدی برای نامگذاری آیفون ها به کار گرفته شود.

 

آیفون 2019

 

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیفون 2019 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام