تا معرفی نسل بعدی آیفون که احتمالاً نام آن آیفون 11 خواهد بود فاصله زمانی بسیاری داریم زیرا اپل هر سال سپتامبر به معرفی خانواده جدید گوشی های هوشمند آیفون می پردازد، اما همیشه ماه ها قبل تر شایعاتی به بیرون درز می کند تا طرفداران اشتیاق بیشتری برای معرفی پیدا کنند.

به تازگی تصوی رندر شده از بدنه پشتی آیفون 11 منتشر شده که آن را با آرایش دوربین متفاوت و شبیه به میت 20 هوآوی نشان می دهد. یکی از نکته های جالب این طراحی دوربین، ضخامت بزرگ حاشیه دوربین است و بعید به نظر می رسد اپل بخواهد چنین حاشیه ضخیمی در نظر گیرد زیرا طراحی نامناسبی را به وجود می آورد.

دوربینی سه گانه با فلاش LED که احتمالا باید انتظار تصویربرداری باکیفیت و حرفه ای داشت. فردی که این تصویر را خلق کرده بیان داشت اطلاعات طراحی باتوجه به جزئیات بخش EVT شرکت اپل بوده است. احتمال بسیار چنین طرحی را در محصول نهایی اپل نیز مشاهده کنیم، زیرا این روزها شرکت های متعددی هستند که به دوربین سه گانه روی آورده اند.

 

آیفون 11

آرایش دوربین متفاوت از گوشی های هوشمند دیگر به صورت مثلثی بوده اما جایگاه دوربین به صورت مربعی درآمده است. اطلاعات بیشتری در کار نیست و پیش بینی می شود سال 2019 نیز سه مدل آیفون با نام آیفون XI و یا آیفون 11معرفی شود.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیفون 11 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام