انتظار می رود اپل در سال 2019 از نسل جدید آیپد مینی یعنی آیپد مینی 5 (iPad mini 5) رونمایی کند. نسل قبلی آیپد مینی یعنی آیپد مینی 4 با استقبال چشمگیری مواجه گشت و بسیار مورد تایید کاربران این دیوایس جذاب بود.گذشته از آن قرار است آیپد 9.7 اینچی جدید نیز در کنار آیپد مینی 5 سال جاری معرفی شود.

تاکنون تصاویر و شایعات مختلفی پیرامون این آیپد منتشر شده است. به تازگی کاربر @laobaiTD توییتر تصاویری زنده از آیپد مینی 5 منتشر کرده که در این تصاویر قسمت پشت و قاب آیپد مشخص است که در آن طراحی جدید بخش سلولار که همانند آیپد پرو 2018 می باشد مشخص است .

باتوجه به تصاویر آیپد مینی 5 (iPad mini 5) در رنگ طلایی جدید که نزدیک به رنگ رز می باشد نیز عرضه خواهد شد و دوربین تک لنز نیز برای آن در نظر گرفته شده است. اطلاعات بیشتری در کار نیست تا به آن پرداخت از این رو باید منتظر ماند تا مشخص شود اپل در چه زمانی نسل جدید آیپد مینی  را معرفی و عرضه می کند. پیش بینی می شود در مارس یا بهار 2019 این آیپد جدید در کنار نسل جدید آیپد 9.7 اینچی یا همان آیپد 7 معرفی شود.

آیپد مینی 5

آیپد مینی 5

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیپد مینی 5 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام