شرکت اپل در سال 2019 نسل جدیدی از آیفون ها را با ویژگی های برجسته و طراحی بهبودیافته معرفی خواهد کرد. محصولاتی که دارای مشخصات بروزرسانی شده هستند و باید آنها را دیوایس های بزرگی دانست.

 

 

تاکنون تصاویر رندر شده متعددی از نسل بعدی آیفون اپل منتشر شده و نام های مختلفی به آن نسبت داده شده است نام های از قبیل آیفون 11 ، آیفون Xl و یا آیفون X2 . و حال یکی از هنرمندان دیجیتالی تصمیم گرفت تصویر رندر شده آیفون X2 را منتشر کند. در تصاویر منتشر شده، شاهد تلفن هوشمندی هستیم که دارای طراحی اسلایدی مشابه می میکس 3 و چند تلفن هوشمند دیگر است.

 

 

دوربین دوگانه سلفی و دوربین اصلی چهارگانه با لنزهای ریز در تصاویر قابل رویت است. ساختار متفاوتی در این تصاویر رندر شده آیفون X2 قابل مشاهده بوده و نباید آن را یک مدل معمولی به شمار آورد. 

 

آیفون X2

 

صفحه نمایش نیز کاملا بدون حاشیه طراحی شده و خبری از ناچ و دوربین نیست. اگر اپل چنین طرحی را عملی سازی کند بدون شک آیفون متفاوت و قابل توجهی را در آینده شاهد خواهیم بود.

شما تا چه حد فکر می کنید که اپل همچین طرحی را برای نسل بعدی آیفون انتخاب کند؟

 

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیفون X2 مطلع شوید .

 

آیفون X2

 

آیفون X2

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام