شرکت اپل در سال 2018 سه مدل آیفون 10 معرفی کرده که دو مدل پرچمدار و یک مدل اقتصادی محسوب می شد. در این بین مدل XS max یک نسخه جذاب تر از XS بوده زیرا از یک سو صفحه نمایش بزرگتری دارد و در سوی دیگر تجربه کاربری بهتری رقم می زند. همین موضوع بر میزان فروش نسخه مکس افزوده است اما استقبال از آیفون اقتصادی یعنی آیفون XR بیشتر از دو آیفون دیگر بوده است..

اما اگرچه آیفون ایکس اس مکس برتر از ایکس اس است اما نسبت به آیفون XR حرف های بسیاری برای گفتن ندارد. براساس اسناد جدیدی که منتشر شده ، گوشی هوشمند XR آیفون موفق شده به فروش بالاتری نسبت به آیفون XS Max دست پیدا کند. البته دلایل روشنی در این برتری وجود دارد و از جمله می توان به قیمت کمتر و مشخصات مناسب اشاره کرد.

شاید آیفون XS Max مشخصات و ویژگی های برجسته ای دارد، اما این نباید بدان معنا باشد که XR با مشخصات اقتصادی گزینه مطلوبی نیست. همچنین این گزارش می گوید آیفون های سال های اخیر فروش بیشتری در مقایسه با نسل جدید آیفون ها به دنبال داشتند.

 

آیفون XR

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیفون XR و آیفون XS Max مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام