شرکت اپل در سال 2017 برای نخستین بار صفحه نمایش اولد را روی آیفون 10 به کار گرفت و تا قبل از آن از صفحه نمایش ال سی دی استفاده می کرد. این روند در سال 2018 نیز ادامه پیدا کرد و کوپرتینویی ها دست از سرصفحه نمایش LCD برنداشتند

سال 2019 نیز رویه سال های قبل یعنی صفحه نمایش های ترکیبی OLED و ال سی دی به کار گرفته می شود. به گزارش وال استرتیب ژورنال، اپل در نظر دارد سال 2020 تمامی آیفون ها را با صفحه نمایش اولد OLED همراه سازد. دقیقا مشخص نیست آیا سال 2020 شاهد عرضه سه مدل آیفون خواهیم بود یا اپل تنها به دو مدل اکتفا می کند؟

یکی از دلایل اصلی استفاده مداوم پنل LCD، نه تنها قیمت کمتر است بلکه دسترسی بیشتری به آن وجود دارد. سال 2018 تنها آیفون XR به پنل LCD مجهز شد و همین ویژگی در کنار دیگر قابلیت ها کاهش قیمتی برای این آیفون به وجود آورد.

این اولین بار نیست شایعه حذف پنل LCD و استفاده از صفحه نمایش اولد در آیفون های 2020 به گوش می رسد و جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون صفحه نمایش اولد در نسل بعدی آیفون ها مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام