تا به حال با انبوهی از شایعات پیرامون آیفون های 2019 رو به رو شدیم که هریک به جزئیای اشاره داشتند. حال نوبت به دیگر اطلاعات رسیده و به  فناوری ارتباط اینترنتی آیفون 11 مربوط می شود.

ظاهرا آیفون های نسل بعدی به دوربین دو و سه گانه در مدل های مختلف مجهز هستند و بریدگی نمایشگری نیز در کار نیست. مدل هایی که نام های مختلفی به آنها نسبت داده می شود ، آیفون 11 (iPhone 11) ، آیفون 11 مکس  (iPhone 11 Max) و آیفون 11 آر  (iPhone 11R) گرفته تا آیفون X2 و یا Xl ، آیفون XL Max و نام های دیگر. آخرین گزارش انتشاری نشان می دهد اپل در پی فناوری وای فای 6 برای آیفون های نسل جدید است. این فناوری مبتنی بر استاندارد ارتباطی نسل جدید ۸۰۲.۱۱ax بوده که نسبت به وای فای 5 سال 2014 سرعت بیشتری دارد و 40 درصد سریعتر می باشد ، همچنین میزان کمتری شارژ باطری مصرف می کند و محدوده وسیعتری را تحت پوشش خود قرار می دهد.

این قابلیت زمانی بهبود عملکرد آن مشخص می شود که چندین نفر به صورت هات اسپات اتصالی به وای فای پیدا می کنند. یکی دیگر از ویژگی های وای فای 6 افزایش عمرباتریست و همین یک ویژگی بزرگی محسوب می شود. 

 

به هر حال جزئیات کافی نیست و باید تا سپتامبر 2019 برای رونمایی از سه مدل آیفون 11 منتظر ماند.

 

wifi-6-آیفون 11

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیفون 11 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام