اپل در سال 2017 همزمان با رونمایی آیفون 8، 8 پلاس و آیفون 10 از پد شارژ بی سیم رونمایی کرد که ایرپاور نام داشت. دستگاهی که می تواند به طور همزمان سه گجت آیفون ، اپل واچ و ایرپاد را شارژ کند و ابزاری کارآمد است.

تاکنون تاخیرهای مختلفی در عرضه AirPower  به وجود آمده و اپل تاریخ عرضه این محصول جدید را چند بار به تعویق انداخته است. براساس گزارش های تازه انتشاریافته، کوپرتینویی ها تولید انبوه ایرپاور را آغاز کردند و امید می رود در میانه سال 2019 شاهد عرضه آن پس از مدت ها انتظار باشیم.

تاکنون شایعات مختلفی درباره AirPower منتشر شده و پیشتر نیز اعلام شد این پد شارژ با توجه به ساختار سه گانه آن سریع داغ شده و اپل نیز راه حلی برای آن پیدا نکرده است. همین امر عرضه را با تاخیر نسبتا طولانی مواجه کرده و با آغاز تولید انبوه به نظر می رسد، شرکت اپل تمامی مشکلات را برطرف ساخته است.

تحلیلگران پیش بینی کرده اند که اپل در اواسط سال 2019 عرضه ایرپاور را آغاز می کند. گزارش می گوید Luxshare Precision چین تولید ایرپاور را برعهده دارد، همان شرکتی که ایرپاد را تولید می کند.

 

ایرپاور

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون ایرپاور مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام