براساس گزارش ها شرکت اپل سال جاری از آیفون 11 رونمایی می کند. گوشی هوشمندی که باتوجه به گزارش ها مشخصات قابلی خواهد داشت و در نوع خود بی نظیر است. پیشتر شایعه که آیفون 11 پلاس سه دوربین اصلی داشته و آیفون 11 نیز به دوربین اصلی دوگانه تجهیز خواهد شد

تاکنون رندرها . طرح های مفهومی بسیار زیادی از نسل بعدی آیفون منتشر شده است . به تازگی طراحی موسوم به CompareRaja تصویر رندر شده ای از آیفون 11 منتشر کرده است. این تصویر توسط Onleaks منتشر شده و شاهد گوشی هوشمندی هستیم که از طراحی متفاوت نسبت به آیفون های نسل فعلی بهره می برد. بریدگی ناچ در کنار دوربین اصلی سه گانه با حاشیه بدنه منحنی از ویژگی های آیفون 11 است. در این طرح دوربین سه گانه به وسط قاب پشت منتقل شده است که این طرح را متمایز تر از بقیه طرح ها می کند.

 

آیفون 11

 

آیفون 11

 

گفته می شود اپل سال 2019 آیفونی معرفی خواهد کرد که از مشخصات بزرگی بهره می برد و بار دیگر تاچ آیدی به آن بازمی گردد. پورت USB-C نیز ویژگی دیگر از آیفون های جدید است. همچنین آرایش دوربین به صورت افقی بوده و عمودی نیست.

به هر حال جهت کسب اطلاعات دقیق باید منتظر ماند.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیفون 11 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام