شرکت اپل هر سال را با معرفی آیفون های جدید به پایان می رساند. زیرا پس از آن کمتر مواقعی پیش آمده محصول دیگری رونمایی کند و در این احتمالاً در سپتامبر سال 2019 به رسم همیشه باید شاهد معرفی نسل جدید آیفون باشیم. نسل جدید آیفون احتمالاً آیفون 11 (iPhone 11) و آیفون 11 پلاس (iPhone 11 Plus) و آیفون 11 آر (iPhone 11R) نام خواهد داشت.

به تازگی گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می دهد اپل می خواهد پورت USB-C را جایگزین پورت لایتینگ در آیفون 11 کند. پیشتر آیپد پرو 2018 با چنین ویژگی معرفی و عرضه شد.

حال نوبت آیفون های 2019 رسیده تا قابلیتی مشابه آیپد پرو 2018 پیدا کنند. کمپانی اپل در تلاش است تا سال جاری محصولی معرفی کند که نه تنها طراحی بهبودیافته ای دارد بلکه می توان این دیوایس را در نوع خود قابل توجه دانست.

هر روز طرح های زیادی در رابطه با ظاهر آیفون از جمله صفحه نمایش و بریدگی ناچ و همچنین محل قرار گیری و تعداد لنزهای دوربین نسل بعدی آیفون منتشر می شود اما کمتر راجع به مشخصات سخت افزاری و قابلیت های دیگر آن صحبت می شود .

اطلاعات بیشتر و دقیقی از آیفون 2019 در دست نیست و نمی توان به شایعات بی اساس دست پیدا کرد. انتظار می رود با معرفی در سپتامبر امسال، اپل گوشی هوشمندی را رونمایی کند که ویژگی های بزرگی دارد و مشخصه های خوبی برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

 

آیفون 11

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیفون 11 مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام