دو گوشی هوشمند آیفون XS و XS Max قیمت بالایی دارند و تنها افرادی به خرید آنها می پردازند که بودجه کافی دارند. در این بین اپل برای بازاریابی تبلیغاتی در جهت فروش نسخه ارزان تر که آیفون XR نام دارد، ایمیلی به صاحبان آیفون های قدیمی ارسال کرده و آنها را به ارتقا گوشی هوشمند خود به مدل آیفون XR ترغیب می کند.

همانطور که می دانید آیفون XS بیش از 1000 دلار قیمت دارد اما نسخه XR را می توان با قیمت 750 دلاری خریداری کرد. یکی از دلایل اصلی قیمت پایین تر نسخه XR باید به دوربین اصلی تک لنز، صفحه نمایش LCD و چندی دیگر اشاره کرد. براساس گزارش ها ایمیل باتوجه به  Apple ID افراد ارسال می شود و شامل تمامی صاحبان آیفون ها نمی شود. صاحبان آیفون های 6 گزارش دادند که چنین ایمیلی را با مضمون ارتقا 200 دلاری دریافت کردند.

البته اپل طرح تعویض مدل های قبلی آیفون را برای هر سه مدل آیفون XS ، آیفون XS Max و آیفون XR دارد و صاحبان آیفون های قدیمی تر می توانند آیفون خود را با تخفیفی مناسب به یکی از این 3 مدل جدید آیفون تعویض نمایند. در این طرح که در صفحه اول سایت اپل می توانید ببینید شروع قیمت آیفون XR از 449 دلار و آیفون XS از 699 دلار می باشد بستگی به مدل آیفون شما و میزان سلامت آن به صورت آنلایت اپل قیمت نهایی را به شما اعلام می کند. همچنین جالب است بدانید اپل گوشی های خاموش که احتمالاً مشکل بوردی و یا آیکلود دارند را نیز در این طرح قبول می کند. لازم به ذکر است که این طرح برای آیفون 5 به بعد می باشد.

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبار پیرامون آیفون XR و آیفون XS مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام