شرکت اپل به تازگی اولین نسخه بتا سیستم عامل iOS 12.2 را منتشر کرده است که در آن به چهار مدل آیپد جدید و یک مدل آیپاد تاچ نسل جدید یا همان آیپاد تاچ 7 اشاره شده است.

این اطلاعات توسط Steve Troughton-Smith یکی از توسعه دهندگان نرم افزاری آشکار شده که در آن نام چهار مدل آیپد و یک مدل آیپاد تاچ به چشم می خورد.

4 مدل آیپد در واقع آیپد7 و آیپد مینی 5 می باشد در دو مدل سلولار و وای فای که جمعاً چهار مدل آیپد می شوند. همچنین آیپاد تاچ 7 فاقد سنسور فیس آیدی یا تاچ آیدی خواهد بود. پیشتر اپل در EEC بیش از شش مدل آیپد را به ثبت رسانده بود. اپل می خواهد به معرفی تبلت 9.7 اینچی آیپد که همان آیپد 7 می باشد و مدل 7.9 اینچی که همان آیپد مینی 5 می باشد بپردازد. در سال 2018 بود که اپل نسخه اقتصادی آیپد را معرفی کرد و در اواخر 2018 نیز نسل جدید آیپدهای پرو معرفی شد.

علاوه بر این در  CES 2019 چندین تامین کننده خبر از معرفی نسل جدید آیپاد تاچ دادند. این نخستین بار نیست که از محصولات جدید اپل اطلاعاتی فاش می شود. روز گذشته نیز درباره نسل جدید ایرپاد اطلاعاتی به بیرون درز کرد که با توجه به آن قابلیت سیری به این هدفون بی سیم اپل افزوده می شود

به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات بی اساس اشاره کرد. شایان ذکر است گفته شده آیپاد تاچ یک دستگاه گیمینگ خواهد بود و احتمالا مشخصات رده بالایی نیز برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

 

آیپاد تاچ 6آیپاد تاچ 7

 

با ما باشید تا از جدیدترین اخبارپیرامون آیپاد تاچ 7 و آیپد های جدید مطلع شوید .

 

لطفاً پرشین اپل را در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید و همچنین با ارسال نظرات و انتقادات خود به ما در ادامه ی راه کمک کنید .

به کانال تلگرام ما بپیوندید

شما میتوانید با عضویت در کانال تلگرام ما از آخرین اخبار، آموزش ها و تخفیف های فروشگاه باخبر باشید.

ورود به کانال تلگرام